147238
۲۶ اسفند ۱۳۹۶
رئیس کمیته امداد جوکار خبر داد؛

حمایت ۸۵۲ حامی از ایتام جوکار

رئیس کمیته امداد جوکار گفت: در حال حاضر ۸۵۲ حامی از ۱۱۰ کودک یتیم و ۱۰۵ کودک طرح محسنین زیر پوشش کمیته امداد جوکار حمایت می‌کنند.

به گزارش کودک پرس ، علی عسگری اظهار کرد: در حال حاضر یک‌هزار و 200 خانوار در قالب 3 هزار و 500 نفر از خدمات مختلف کمیته امداد جوکار در حوزه‌های مختلف استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد جوکار گفت: در حال حاضر 170 دانش‌آموز و تعداد 10 دانشجو از خدمات فرهنگی و کمک‌های حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند.

رئیس کمیته امداد جوکار ‎‎برگزاری اردوهای فرهنگی، زیارتی برای دانش‌آموزان و تعدادی از خانواده‌ها در قالب طرح شوق زیارت، برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی از جمله آموزش‌های مهارت‌های زندگی و… را از دیگر فعالیت‌های فرهنگی این نهاد در سال جاری برشمرد.

وی با بیان اینکه پرداخت وام‌ اشتغالزایی یکی از مهمترین فعالیت‌های این نهاد در راستای توانمندسازی مددجویان زیر پوشش است، گفت: از ابتدای سال جاری 133 مورد وام با مبلغ یک‌میلیارد و 700 میلیون تومان به مددجویان و افراد نیازمند پرداخت شده است.

 

عسگری افزود: در این زمینه توانستیم در جذب اعتبارات و پرداخت وام رتبه برتر را در استان داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 852 حامی از 110 کودک یتیم و 105 کودک طرحح محسنین زیر پوشش کمیته امداد جوکار حمایت می‌کنند گفت: کمک حامیان در 11 ماهه امسال 400 میلیون تومان بوده است.

رئیس کمیته امداد جوکار از وجود 3 هزار و 200 صندوق صدقات کمیته امداد جوکار در این بخش خبر داد و تصریح کرد: کمک‌های مردمی از طریق صدقات، 96 میلیون تومان بوده است.

وی با بیان اینکه 85 نفر از زنان سرپرست خانوار این نهاد زیر پوشش تامین اجتماعی هستند گفت: در 11 ماهه امسال 90 میلیون تومان بابت حق بیمه تامین اجتماعی به حساب این افراد واریز شده است.

 

عسگری خاطرنشان کرد: برای افراد د زیر پوشش و نیازمند نیز وام‌های کارگشایی برای رفع مشکلات در بخش‌‎های مختلف در طول سال پرداخت شده است.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار