موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث/سمنان
245214
۲۲ خرداد ۱۴۰۱

۵۷ ایرانی خارج کشور از ۱۸۷ کودک نیازمند طرح اکرام حمایت می کنند

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان از همکاری ۵۷ حامی ایرانی مقیم خارج از کشور با کمیته امداد استان سمنان خبر داد و گفت: این خیران نیک اندیش حمایت از ۱۸۷ کودک معنوی خود را بر عهده گرفتند.

به گزارش کودک پرس ،علی بحیرایی، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه در قالب طرح اکرام ایتام ۵۷ نفر از ایرانیان خارج از کشور با کمیته امداد استان سمنان همکاری دارند، تصریح کرد: این خیرین نیکوکار حمایت از ۱۸۷ هزار نفر از فرزندان ایتام در استان سمنان را بر عهده دارند.

علی بحیرایی اذعان داشت: رویکرد مهم کمیته امداد گسترش همدلی، ترویج احسان و نیکوکاری در بین هم وطنان خارج کشور است که نسبت به هم وطنان داخل کشور احساس مسئولیت بیشتری کنند و بتوانیم از طریق آنها مشکلات افزونتری از ایتام را رفع کنیم.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به رشد جذب ۴۳ درصدی جذب حامیان خارج از کشورُخاطرنشان کرد: حامیان خارج کشور از ۴۰ نفر در سال ۹۹ به ۵۷ نفر در سال ۱۴۰۰ رسید و همچنین تعداد کودکان تحت حمایت از ۸۸ نفر به ۱۸۷ نفر رسید .

هموطنان خارج از کشور در صورت تمایل به حمایت از فرزندان بی بضاعت تحت پوشش کمیته امداد می توانند مشخصات ذیل را به ایمیل mri@emdad.ir ارسال نمایند:کد ملی ، تاریخ تولد ، شماره موبایل (ایرانی) ، آدرس ایمیل ، نام کشور محل سکونت ، شماره تلفن یا موبایل خارج از کشور

نام کاربری و رمز عبور سایت ، پس از حداکثر ۷۲ ساعت به آدرس ایمیل ایشان ارسال می گردد

سپس می توانند با این اطلاعات وارد سایت ekram.emdad.ir شده و فرزند مورد نظر خود را انتخاب و بصورت آنلاین از طریق کارت های بانکی ایران به او کمک نمایند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار