248552
۱۹ مهر ۱۴۰۲
صفر توحیدی

نباید از نشاط و تفریحات سالم کودکان غافل شویم

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل گفت: نباید روزمرگی‌ها، خانواده‌ها و متولیان حوزه کودک و نوجوان را از ایجاد فضای نشاط و شادابی و تفریحات سالم غافل کند.

به گزارش کودک پرس ، صفر توحیدی شامگاه سه‌شنبه در گرامیداشت هفته کودک در اردبیل اظهار کرد: هفته کودک فرصتی مناسب است تا برنامه‌ریزی مطلوب در ارتقای نشاط و شادابی کودکان را با محوریت خانواده‌ها تدارک ببینیم تا زمینه و بستر رشد و تعالی مناسب کودکان فراهم آید.

وی تصریح کرد: در گرامیداشت هفته کودک، در کانون فرهنگی الغدیر کمیته امداد استان اردبیل برای ۱۰۰ نفر از کودکان برنامه‌های با نشاط و مفرح پیش‌بینی شده تا بتوانیم در این فرصت فراهم شده زمینه ارتقای شادی و نشاط این کودکان را مهیا کنیم.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد اردبیل گفت: فراتر از برنامه‌های مناسبتی باید در طول سال نیازها و خواسته‌های کودکان که عمدتاً فضای تربیتی و آموزشی سالم است باید با همراهی والدین و متولیان امر فراهم آید تا شرایط مستعد برای تعالی و تربیت آنها و ارتقای شادابی این کودکان مهیا شود.

توحیدی افزود: کمیته امداد با بهره‌گیری از ظرفیت خانواده‌ها و توجه به تحکیم نظام خانواده سعی دارد تا کودکان و نوجوانان را نیز در مسیر رشد و بالندگی مورد توجه و حمایت قرار دهد تا با ارائه الگوهای مناسب در این حوزه بتوان موفق عمل کرد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد اردبیل اصلی‌ترین نیاز کودک را به تفریحات سالم، بازی و برنامه‌های نشاط‌آور یادآور شد و بیان کرد: اگر بتوانیم از ظرفیت کودکان و نوجوانان در افزایش نشاط و شادابی جامعه استفاده کنیم، قطعاً در بخش مؤلفه‌های تربیت سالم می‌توان برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های مناسبی را انجام داد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار