موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث/سمنان
244610
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

حمایت از ۱۹۶۳ کودک در طرح اکرام بدست ۵۹۸ حامی جدید

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت‌: در ماه مبارک رمضان امسال در مجموع ۵۹۸ حامی جدید به طرح اکرام ایتام و محسنین پیوستند که حمایت از ۱۹۶۳ نفر از کودکان نیازمند استان سمنان را برعهده گرفتند.

به گزارش کودک پرس ،حمید رضا رجب زاده، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به ماه پرفضیلت رمضان، تصریح کرد: مردم استان سمنان با حضور در پایگاه های جذب حامی در شب های قدر در مساجد، حسینه ها، در محل برگزاری نماز عید فطر حماسه دیگر رقم زدند و حمایت از کودکان نیازمند در استان سمنان را عهده دار شدند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد به موضوع طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه رمضان پرداخت و ادامه داد: در این ماه در مجموع ۵۹۸ حامی جدید به طرح اکرام ایتام و محسنین پیوستند که حمایت از ۱۹۶۳ کودک نیازمند استان سمنان را برعهده گرفتند.

حمید رضا رجب زاده با بیان اینکه ۹ ضیافت افطاری با حضور بیش از هزار حامی در سطح ادارات کمیته امداد استان سمنان برگزار شد، خاطرنشان کرد: : در جشن آرزوهای ماه مبارک رمضان هزار آرزوی کودکان تحت حمایت با حضور حامیان با ارزش  یک میلیارد تومان برآورده شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار