250987
۰۳ بهمن ۱۴۰۲
وزارت آموزش و پرورش

انتشار راهنمای دریافت مجوز تأسیس و فعال‌سازی خدمات کودکستانی برای نهادهای دولتی و غیردولتی

در راستای ماده ۲۲ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با هدف تکریم و حفظ حقوق مادر و کودک، امکان دریافت مجوز تاسیس و فعال سازی کودکستان برای دستگاه‌ها، وزارتخانه ها و نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی وجود داشته و قابل استفاده است.

به گزارش کودک پرس ، پیرو رهنمودهای رئیس جمهور در مراسم افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار در خصوص برنامه ریزی و اقدام لازم برای راه اندازی مهدکودک در ادارات و سازمان‌های دولتی، سازمان تعلیم و تربیت کودک وزارت آموزش و پرورش اقداماتی در همین راستا انجام داد.

لازم به ذکر است که سازمان تعلیم و تربیت کودک، راهنمای دریافت مجوز تأسیس و فعال‌سازی خدمات کودکستانی برای دستگاه‌ها، وزارتخانه‌ها و نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی را آماده کرده که از طریق لینک https://koodak.medu.gov.ir/fa/node/۷۹۴۰۳ قابل دسترسی برای عموم می باشد.

همچنین به منظور فراهم سازی شرایطی جهت استفاده عموم ملت ایران از این دست از خدمات، فهرست کودکستان‌های فعال دارای مجوز هر منطقه، ناحیه یا اداره کل آموزش و پرورش استان، قابل استعلام بوده و به‌زودی در سامانه کودکستان یاب smttk.gov.ir قابل دسترسی خواهد بود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار