251415
۲۳ بهمن ۱۴۰۲
موسیقی

رونمایی از سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ویژه کودکان

به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آیین رونمایی از سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ویژه کودکان با حضور مدیر شبکه کودک و رییس سازمان تعلیم و تربیت کودک در باغ کتاب برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، در این مراسم، معاون وزیر و رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با تاکید بر رسالت اصلی این سازمان که در خط مقدم تربیت کودکان ایران زمین قرار دارد، گفت: هدف از تولید سرود ملی به شکل پویانمایی، انس و الفت کودکان با سرود ملی کشورمان است.

همتی فر در ادامه افزود: از جمله برنامه های اصلی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک پخش این اثر ارزشمند در تمام مراکز و زیرمجموعه های تحت مدیریت این سازمان است.

مدیر شبکه کودک و امید نیز ضمن تقدیر از تولید این اثر، از پرچم و سرود ملی به عنوان نمادهای هویت ساز یاد کرد و گفت: دو مولفه پرچم و سرود از جمله نشانه هایی است که هویت ملی ما را شکل می دهد.

باطنی در ادامه افزود: پخش هر روزه این نمادهای هویت ساز باعث شکل گیری هویت ملی کشورمان در ذهن و روان کودکان ایران زمین می شود.

وی در ادامه از طرح شبکه کودک برای پخش اذان و تلاوت قرآن برای کودکان گفت و خاطرنشان کرد: شبکه کودک و امید با هدف نهادینه کردن ارزش های دینی، تولید آثار دینی از جمله اذان و تلاوت قرآن که کودکان و نوجوانان اجرا می کنند در دستور کار دارد که نمایش سرود ملی به شکل انیمیشن از جمله طرح های نوین شبکه برای کودکان است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار