251152
۱۲ بهمن ۱۴۰۲
کانون پرورش فکری

موسیقی مستقل در کانون نداریم

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از تقویت بخش تئاتر کانون خبر داد و گفت: همه سالن‌ها الان درگیر اجرا هستند.

به گزارش کودک پرس ، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: فعالیت‌های بخش تئاتر ما امسال گسترده‌تر شده، چندین سال بود که تئاتر در کانون فعال نبود، اما اکنون محکم پای تئاتر ایستاده‌ایم تا دوباره آن را احیا کنیم، از این رو در حال حاضر سالن‌های تئاتر ما یک ساعت هم خالی نیستند.

وی افزود: حتی حق السهم بیست درصد خود را هم کانون از گروه‌ها نمی‌گیرد تا یک حمایت بیشتری برای گروه‌ها باشد. شرایط باشد همین کار‌ها به شهرستان‌ها برای اجرا می‌روند تا تئاتر توسعه یابد البته به این هم راضی نیستیم و فعالیتمان را بیشتر می‌کنیم.

علامتی که عضو شورای سیاست گذاری جشنواره تئاتر کودک اردکان هم هست، گفت: یک جشنواره هنر‌های نمایشی دیگر هم کانون دارد که سومین دوره آن در بخش ملی تابستان سال آتی برگزار می‌شود.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار داشت: در عرصه موسیقی ما هنوز موسیقی مستقل در کانون نداریم، اما موسیقی تلفیقی کار می‌کنیم، مثلا با صدای مصطفی رحماندوست قصه‌ای با موسیقی در دستگاه ایرانی سه گاه یا ماهور و … حتی عروسک‌های انگشتی آن هم تولید شده است، این شعر‌ها از کانون قابل خریداری هستند.

وی درباره حضور کانون در جشنواره فیلم فجر گفت: دو فیلم «ظاهر» تولید کانون و «باغ کیانوش» تولید مشارکتی با حوزه هنری در جشنواره فیلم فجر پخش می‌شوند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار