239710
۱۰ شهریور ۱۴۰۰

مرکزی| بکارگیری ظرفیت خیران در حمایت از کودکان یتیم و بی‌سرپرست

استاندار مرکزی گفت: ظرفیت خیران در حمایت از کودکان یتیم و بی‌سرپرست به کار گرفته می‌شود.

به گزارش کودک پرس،سیدعلی آقازاده در مراسم کلنگ‌زنی عملیات اجرایی مرکز نگهداری شبانه روزی فرزندان بی سرپرست در اراک با اجرای عملیات اجرایی این مرکز اظهار داشت: شهرداری اراک یک قطعه زمین به صورت رایگان در اختیار این مرکز قرار داد تا با استفاده از ظرفیت خیران کار ساخت این مرکزی را به منظور تامین مسکن ایتام و کودکان بی سرپرست انجام دهد.

وی عنوان کرد: این مرکز نگهداری شبانه روزی کودکان بی سرپرست در زمینی به مساحت دویست و نود مترمربع در 3 طبقه و یک طبقه پیلوت توسط خیران ساخته و در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.

استاندار مرکزی ادامه داد: این مرکز خیریه که با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال ساخته‌ شود، خدمات خود را به پسران کمتر از 18 سال ارائه می‌کند.

آقازاده عنوان کرد: رایزنی‌های لازم برای ساخت این مرکز از سال گذشته با تعامل و همکاری خیران انجام شده و امید است در طول مدت یک سال ساخت این مرکز پایان می‌یابد.

استاندار مرکزی با اشاره به ضرورت حمایت از کودکان بی‌سرپرست گفت: نباید این فرزندان و کودکان بی‌سرپرست و یتیم تنها بوده و احساس کنند که از جامعه جدا هستند چرا که یکی از شاخص‌ها و معیارهای جامعه اسلامی و اهل فرهنگ این است که مردم اقشار آسیب پذیر را یاری می‌کنند بنابراین ما باید درس ایثار و فداکاری را بیاموزیم و آن را ترویج کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همه ارزش زندگی به ایثار و گذشت برای دیگران و خدمت به مردم است و امیدواریم با تلاش همگان شاهد بهره‌گیری از ظرفیت‌های ملت ایران در مسیر آبادانی و رشد کشور باشیم.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار