244215
۲۸ فروردین ۱۴۰۱

چشم انتظاری کمک خیران توسط ۲۵ کودک در کیش

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کیش گفت: هم اکنون ۲۵ کودک مددجوی تحت پوشش این جزیره در قالب طرح ایتام و محسنین نیازمند حمایت خیران هستند.

به گزارش کودک پرس ،ایوا صمیمی اظهار داشت: این تعداد کودک شامل ۱۰ نفر از ایتام مشمول طرح ایتام و ۲۵ فرزند تحت پوشش محسنین هستند که برای ادامه تحصیل و تغذیه مناسبت نیازمند خیران هستند.

وی با بیان اینکه ۲ تن از کودکان نیازمند این جزیره دانشجو و بقیه دانش آموز هستند یادآور شد: میانگین دریافتی کودکان ایتام در کشور ماهانه هفت میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است که این میانگین در استان هرمزگان به علت وجود تعداد بالای کودکان نیازمند تحت پوشش حدود ۲ میلیون تا سه میلیون ریال است.

صمیمی اضافه کرد: اما این میانگین در جزیره کیش در نتیجه حمایت مطلوب خیران و حامیان کودکان ایتام و محسنین بین پنج تا هفت میلیون ریال متغیر است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کیش افزود: همه ساله از ۱۵ تا ۲۱ ماه مبارک رمضان که به عنوان هفته اکرام و اطعام نامگذاری شده کمیته امداد امام خمینی (ره) نسبت به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی و همچنین جذب حامیان کودکان طرح ایتام و محسنین اقدام می کند.

وی یادآور شد: امسال نیز این طرح آغاز شده و خیران می توانند به چهار روش شامل  ارسال عدد یک به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ ، مراجعه حضوری به دفتر کمیته امداد کیش به آدرس میدان سعدی، ضلع غربی بازار پارس خلیج،  تماس با دفتر کمیته امداد کیش به شماره ۰۷۶۴۴۴۳۳۱۲۰ و  از طریق تارنمای Ekram.emdad ir و انتخاب گزینه استان هرمزگان در ایتام و محسنین شرکت کنند.

هم اکنون حدود ۱۲۰ نفر در قالب ۶۵ خانواده بومی ساکن در جزیره تحت حمایت های کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که عمده آنان زنان و پیرمردان بالای ۶۰ سال هستند.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار