247416
۰۶ شهریور ۱۴۰۲
بانوی داروساز نیکوکار

۱۰۲ کودک یتیم و نیازمند تحت حمایت بانوی داروساز نیکوکار

بانوی داروساز نیکوکار با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد، حمایت مادی و معنوی از ۱۰۲ فرزند یتیم و نیازمند را برعهده گرفته است.

به گزارش کودک پرس ، بدون هیچ تردیدی می‌گوید فرزندان معنوی‎ش، ۱۰۲ کودکی که از آن‎ها حمایت می‌کند، خودشان روزی خود را می‌رسانند. مهسا انصاری، پزشک داروسازی که مادر معنوی آن‌هاست، بارها و بارها، از تاثیرات معنوی حمایت خالصانه‎اش در زندگی شخصی دیده است. اقدامی که حلقه اتصال آن را کمیته امداد می‎داند.

خودش می‎گوید که آرامش زندگی را وام‎دار بچه‎هایش است، حمایت از ۱۰۲ کودک یتیم که روزی بی‌هوا به دلش افتاد از آنها حمایت کند. برای این بخشش هم این خانم پزشک داروساز، بیشتر از آنچه که باید نصیبش شد، حرفی که خودش می‏زند، تاثیر کمک خالصانه‎اش بیشتر از توقعش بود.

حمایت از ۲ کودک تا ۱۰۲ کودک

حدود ۱۰ سال قبل، مهسا انصاری، ۳۶ سال سن داشت. او به یاد دارد، یک شب از شب‎های ماه رمضان را که به همراه خانواده‎اش، به همراه دو دخترش، به نمایشگاه جشن رمضان سر زده بود. او از میان غرفه‎ها رد می‎شد، گاهی روبه‌روی غرفه‌‏ای توقف می‏کرد و بعد عبور می‎کرد و می‎رفت. یک غرفه اما توجهش را در بین غرفه‏های دیگر، به خود جلب کرد. یک غرفه ساده، که تنها با یک میز و یک بیلبورد تزئین شده بود.

مهسا جلو رفت و با کارمندان کمیته امداد امام خمینی (ره) آشنا شد، جایی که لیستی بلند و بالا از ایتام، تهیه کرده بود. این خانم پزشک داروساز می‏گوید که همان ابتدای کار، دو کودک را به سرپرستی قبول کرد و شد مادر معنوی ایتام.

انصاری، تعریف می‎کند که در ۱۰ سال گذشته، بارها و بارها، با مشکلات ریز و درشتی در زندگی مواجه شده است، نیت و نذر خیری داشته و یا این که دلش خواسته چتر حمایتیش را گسترده‎‏تر کند و سریع به اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) مراجعه کرده و فرزندی به فرزندانش، افزوده است. حالا او به جز دو دختر خودش که مادری‏ می‎کند برایشان، ۱۰۲ فرزند معنوی دیگر هم دارد.

از او می‌پرسیم که چه شد، حامی این همه فرزند شد؟ صدایش آرام می‏شود و جواب می‎دهد: آن روزهای اول که شرایط مالی خوبی نداشتم، خیلی دلی حمایتم را شروع کردم، بعد اما اتفاقات جالبی افتاد. تعداد بچه‎ها بیشتر شد و حمایت‎ها قوی‎تر، اما از نظر مالی، فشاری بر من نیامد. انگار که هر چه کمک می‎کردم، چیزی از حساب من کم نمی‎شد و حتی بیشتر و بیشتر هم می‏‎شد. من این سخن خداوند را لمس کردم و در زندگی شخصی‎ام دیدم، این که هر کسی به دیگری کمک کند، روزی او را بیشتر می‎کنیم.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار