250528
۱۴ دی ۱۴۰۲
طرح اکرام ایتام و محسنین

کارکنان شهرداری قم حامی ۱۸۰۰ کودک یتیم می‌شوند

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در شهرداری قم گفت: در این طرح حمایت و حتی سرپرستی هزار و ۸۰۰ کودک یتیم استان توسط بخش‌های مختلف و کارکنان شهرداری قم پیش‌بینی‌شده است.

به گزارش کودک پرس ، مهدی کلانترزاده در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن جلسات رضوان برگزار شد، با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و تسلیت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: شهرداری برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت ایام‌های مختلف ۹ تا ۱۹دی‌ماه شامل دهه بصیرت، هفته مقاومت، سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی پیش‌بینی و اجرا کرده است.

وی با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در شهرداری قم تصریح کرد: در این طرح حمایت و حتی سرپرستی هزار و ۸۰۰ کودک یتیم استان توسط بخش‌های مختلف و کارکنان شهرداری قم پیش‌بینی‌شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه ۱۲ دی‌ماه سالروز تأسیس شهرداری قم و ۱۱۴ سالگی شهرداری قم است، تصریح کرد: با مساعدت شهردار قم، ۵۰ میلیارد ریال برای راه‌اندازی موزه شهرداری پیش‌بینی‌شده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار