موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
193731
۰۲ بهمن ۱۳۹۷
قوجق خبر داد؛

روایت زندگی رضاشاه در «تاریخ با طعم زغال اخته»

یوسف قوجق گفت که نگارش رمان «تاریخ با طعم زغال اخته» با محوریت روایت دوران رضاخان و برای مخاطبان کودک و نوجوان را به مراحل پایانی رسانده است.

به گزارش کودک پرس ، یوسف قوجق درباره رمان جدیدی که در دست نگارش دارد، گفت: رمان «تاریخ با طعم ذغال اخته» را که روایت کننده دوران رضاه شاه در ایران است، در حال نگارش دارم. این رمان برای مخاطب گروه سنی نوجوان نوشته می‌شود که در مراحل انتهایی نگارش قرار دارد.

قوجق تصریح کرد: این رمان قرار است توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده و در اختیار علاقه‌مندان حوزه کتاب قرار داده شود.

این نویسنده با اشاره به عرضه چاپ سوم رمان «وقت جنگ دوتارت را کوک کن» تصریح کرد: تاکنون 9 هزار جلد از این کتاب در 3 نوبت به چاپ رسیده و به عنوان یکی از 20 اثر برتر توسط بسیج هنرمندان برای نقد در اختیار منتقدان قرار داده شده است.

قوجق با اشاره به برگزاری جلسات نقد کتاب در استان‌ها تاکید کرد: هر نویسنده آرزو دارد با مخاطب خود صحبت و بازخورد این گفتگو را در آثار بعدی خود اعمال کند. من نیز به عنوان یک نویسنده از جلسات نقد استقبال می‌کنم.

وی در خصوص آخرین اثر چاپ شده خود نیز گفت: این اثر روایت کننده داستان شخصیتی به نام حسن حسین زاده موحد است که نوجوانترین مبارز قبل از انقلاب بوده که به خاطر مبارزه علیه رژیم توسط ساواک دستگیر و شکنجه می‌شود.

قوجق اظهار کرد: این کتاب هم توسط موزه عبرت ایران به چاپ رسیده و در اختیار علاقه مندان قرار داده شده است.

 

 

 

منبع: ایبنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار