250938
۰۱ بهمن ۱۴۰۲
به زبان فارسی و انگلیسی

تازه‌های نشر جمال برای کودکان و نوجوانان

خبرهایی درباره سه اثر کودک و نوجوانِ نشر جمال را که تجدید چاپ یا برای اولین‌بار به زبان انگلیسی ترجمه شده‌اند، در این مطلب می‌خوانید.

به گزارش کودک پرس ، کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان» به چاپ چهل‌وهشتم رسید. این کتاب نوشته غلامرضا حیدری ابهری است که در چاپ اخیر با تصویرگری نگین نقیه از سوی نشر جمال به بازار عرضه شده است. کتاب به ۴۰ پرسش کودکان و نوجوانان درباره خداوند پاسخ می‌دهد و تا کنون ۲۳۰ هزار نسخه از آن به فروش رفته است.

کتاب «فکر، کودک، فلسفه» اثر دیگری از غلامرضا حیدری ابهری است که به انگلیسی ترجمه و به بازار عرضه شده است. ایمن کرمعلی این کتاب را ترجمه کرده و انتشارات بین‌المللی جمال آن را با عنوان «My first book of Philosophy» منتشر کرده است. این کتاب از ۵۵ موضوع تشکیل شده که هر موضوع، بهانه‌ای برای تفکر کودکان و فرصتی برای پرورش قوه اندیشه‌ورزی آن‌هاست.

کتاب «حدیث و شعر و قصه» عنوان دیگری از عناوین منتشرشده این نشر است که به نویسندگی سیدمحمد مهاجرانی بوده و به تازگی به انگلیسی ترجمه و منتشر شده است. این کتاب حاوی ۷۰ حدیث به همراه ۷۰ داستان و شعر است که البته در نسخه انگلیسی، حدیث با داستان آمده است. کتاب را رضا باقر ترجمه و با عنوان «One Hadith, One story» به کوشش انتشارات بین‌المللی جمال به بازار عرضه شده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار