154906
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خبر داد؛

چهار هزار کودک یتیم بوشهری منتظر حمایت حامیان نیکوکار

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: هم اکنون ۱۲ هزار فرزند یتیم در سراسر استان بوشهر منتظر دست نوازشگر حامیان خیر و نیکوکار هستند که تاکنون چهارهزار نفر از این ایتام حامی ندارند.

به گزارش کودک پرس ، احمد لطفی در دومین جلسه شورای اداری اظهار داشت: ماه مبارک رمضان علاوه بر خودسازی فردی، زمینه برای خودسازی اجتماعی در راستای فقرزایی ایجاد می‌کند.

 وی افزود: در این ماه برنامه مفتاح الجنه انجام می‌شود که خیرین با حضور در خانواده نیازمندان، مشکلات این خانواده‌ها را حل می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: توسعه طرح اکرام ایتام و محسنین که فرزندان غیریتیم تحت پوشش هستند را در این ماه پر فیض دنبال می‌کنیم.

لطفی ادامه داد: هم اکنون 12 هزار فرزند یتیم در سراسر استان بوشهر منتظر دست نوازشگر حامیان خیر و نیکوکار هستند که تاکنون چهارهزار نفر از این ایتام حامی ندارند.

 

وی یادآور شد: در قالب سه برنامه سفره افطاری ساده در منازل، طرح تامین سبد کالا و تهیه و توزیع غذای گرم بین مددجویان سعی می‌کنیم سفره‌های افراد محروم در ماه مبارک رمضان خالی نباشد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اعلام این که یکی از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان، جمع آوری زکات فطریه  است، گفت: با مشارکت مراکز نیکوکاری به دنبال جذب هدفمند این فطریه‌ها و توزیع خردمندانه در بین مردم نیازمند هستیم.

لطفی با اعلام این که مردم استان بوشهر، از نیکوکارترین مردم کشورمان هستند، بیان کرد: در سال گذشته بیش از 10 میلیارد تومان در قالب‌های مختلف به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد کمک شده است.

 

وی با اشاره با سفر هفته گذشته رئیس کمیته امداد به استان بوشهر، اظهار داشت: یکی از مهمترین دست‌آوردهای این سفر، انعقاد قرارداد ساخت سه هزار واحد مسکونی مددجویی بوده که با مشارکت کمیته امداد استان بوشهر، دوهزار واحد توسط استانداری و یک هزار واحد توسط سپاه ظرف دو سال آینده ساخته و تحویل مددجویان می‌شود.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار