موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث/البرز
245109
۱۹ خرداد ۱۴۰۱

۳۰۰ کودک یتیم تحت حمایت نیکوکار البرزی

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز گفت: نیکوکار البرزی حمایت از ۳۰۰ یتیم و فرزند محسنین را با پرداخت مجموعاً ماهانه ۳۰ میلیون تومان بر عهده گرفت.

به گزارش کودک پرس ،رضا لشینی اظهار کرد: نیکوکار البرزی حمایت ۳۰۰ یتیم و فرزند محسنین را با پرداخت مجموعاً ماهانه ۳۰ میلیون  تومان بر عهده گرفت.

لشینی با تأکید بر اینکه یکی از اهداف اصلی این نهاد توسعه مشارکت و حضور مستقیم مردم و خیران در برنامه‌های فقرزدایی است، افزود: این حامی نیکوکار علاوه بر واریز ماهانه ۳۰ میلیون  تومان به‌حساب فرزندان معنوی سبد کالا و لوازم‌التحریر فرزندان معنوی خود را تأمین می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه این نیکوکار البرزی از صاحبان کسب‌وکار باسابقه در سطح استان است گفت: یکی دیگر از خدمات این نیکوکار ارجمند در اختیار قرار دادن مجموعه تالارهای خود برای برگزاری مراسم‌های مختلف جهت فرزندان محسنین و ایتام در ایام سال است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز با بیان اینکه در حال حاضر ۳۱۱۷۹ حامی حمایت ۱۵۵۲ یتیم و ۳۷۲۱ فرزند محسنین را بر عهده‌دارند افزود: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام ۱ میلیون  ۲۳۵ میلیون تومان و فرزندان محسنین ۶۱۸ هزار  تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریز میشود.

وی استفاده از بسترهای الکترونیکی را برای جذب حامیان میسر دانست و افزود: نیکوکاران در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در دفاتر کمیته امداد استان مشارکت حضوری و نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت نقدی مستقیم به‌حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه ekram.emdad.ir اقدام و یا با شماره تماس ۳۲۸۰۱۰۷۱ تماس  بگیرند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار