موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
910
۲۰ مرداد ۱۳۹۵

خشونت جنسی در بین کودکان انگلیس

آمار خشونت جنسی و تعرض در بین کودکان انگلیسی از 719 مورد در  سال 2011 الی 2012 به 1955 مورد در سال 2014 الی 2015 رسیده است و این تنها شامل کودکان 5 ساله‌ی این کشور می‌شود.

به گزارش کودک پرس  در جامعه ای که کودکانش به اتهام اعمال شنیع جنسی تنبیه می‌شوند، چگونه می‌توان آینده‌ای روشن را برای نسل جوانش تصور کرد؟

آمار محققان انگلیس از رفتارهای جنسی تا خشونت‌های جنسی بین کودکان انگلیسی که تنها 5 سال دارند، هر انسان عاقل و سالمی را نه تنها به فکر فرو می‌برد بلکه موجی از نگرانی‌ها را در او به وجود می‌آورد که در آینده‌ای نه چندان دور چه اتفاقی برای کودکان کشوری خواهد افتاد که فساد در آن ریشه دوانده است.

محققان از آمار تکان دهنده‌ی جرایم جنسی کودکان 5 ساله در انگلیس گزارش می‌دهند. از اینکه خردسالان در مدرسه و در کوچه و خیابان رفتارهای زشتی نشان می‌دهند و به خاطر این اتهامات توبیخ و در نهایت به مدرسه‌ای که توسط خیرین برای این بچه‌ها دایر شده فرستاده می‌شوند. در این بین دختر و پسر فرقی با هم ندارند. تنها چیزی که هر خواننده و شنونده‌ی این آمار را به فکر فرو می‌برد، سن کم این کودکان است که درصورتشان لطافت کودکی موج می‌زند و در باطن، شیطانی خبیث درونشان نهفته است. آنهایی که بی‌شک قربانی عدم سلامت اخلاقی پدر، مادر و جامعه‌ی پر فسادشان شده‌اند.

آمارها حاکی از آنست که نه تنها متهمان و هنجارشکنان 5 ساله هستند، بلکه قربانیان نیز در همین رنج سنی هستند. حتی از قربانیان 4 ساله نیز آماری در دست هست.

شواهد هم‌چنین نشان می‌دهد دو سوم قربانیان دختر هستند و این حساسیت‌ها و ناامنی‌ها را در مدرسه بیش از پیش افزایش می‌دهد.

مسئولین دولتی برای حفظ ارتباط بچه ها قصد داشتند تا مدتی این آمار محفوظ بماند و به جای فاش کردن آن برای کاهش خشونت جنسی بچه‌ها راهکاری پیدا کنند.

در پی آمار تکان دهنده‌ای که آموزش و پرورش انگلیس را به شوک فرو برد، کمپین حمایت از حقوق دختران ابراز نگرانی کرده و از دولتی که قطعا برای کاهش این آمار، کاری از دستش بر نمی‌آید، تقاضای چاره‌ای کرد.

در شرایط کنونی اصلاح طلبان اخلاقی جامعه‌ی انگلیس کاملا سردرگم هستند. نمی‌دانند رفتار پدر و مادر باید اصلاح شود یا فرزندان بزرگتر خانواده یا برای کودکان کلاس‌های اخلاقی با طنزمایه‌ی کودکانه برگزار شود.

ما نیز می‌دانیم وقتی فساد اخلاقی در بین کودکانی که باید به فکر عروسک بازی و فوتبال باشند رواج پیدا می‌کند، اصلاح‌شان اگر کاری غیر ممکن نباشد قطعا طاقت فرسا و بسی دشوار است.

منبع:   فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار