252278
۲۹ اسفند ۱۴۰۲
بهداشت روان کودکان

بحران مشکلات روانی در میان کودکان انگلیسی

کمیسیونر کودکان در انگلیس اعلام کرد وضعیت بهداشت روانی کودکان این کشور بحرانی شده به گونه‌ای که از هر ۱۲ کودک در این کشور، یک کودک به کمک روانی نیازمند است.

به گزارش کودک پرس ، کمیسیونر کودکان در انگلیس اعلام کرد وضعیت بهداشت روانی کودکان این کشور بحرانی شده به گونه‌ای که از هر ۱۲ کودک در این کشور، یک کودک به کمک روانی نیازمند است.

“ریچل دی سوزا” (Rachel de Souza)، کمیسیونر کودکان در انگلیس در مصاحبه با رسانه‌های این کشور گفت: زندگی جدید موجب شده است فشار فراوانی بر وضعیت عاطفی کودکان وارد آید و به همین علت، درخواست کمک‌های روانی کودکان، رو به افزایش است. وی افزود سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس قادر نیست این میزان درخواست را تامین کند که در پی “آسیب شبکه‌های اجتماعی”، همه گیری ویروس کرونا و بحران گرانی هزینه‌های زندگی رو به افزایش است.

ایندیپندنت هم نوشت: به علت کمبود امکانات در نظام دولتی بهداشت و درمان انگلیس، کودکانی که دچار مشکلات روانی اند باید مدت‌های طولانی در صف انتطار بمانند تا به آنان رسیدگی شود.

این نشریه انگلیسی پیش‌تر افزود: پارسال حدود یک میلیون کودک (۹۴۹ هزار و ۲۰۰ نفر) برای ارزیابی و دریافت خدمات بهداشت روانی، به بخش بهداشت روانی کودکان و نوجوانان در سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس ارجاع داده شدند. با توجه به جمعیت ۱۱.۹ میلیون نفری کودکان و نوجوانان در انگلیس، بدین ترتیب ۹ درصد از کودکان انگلیسی، نیاز به خدمات بهداشت روانی داشته اند.

به نوشته این روزنامه، از حدود یک میلیون کودک ارجاع داده شده به بخش‌های بهداشت روانی در انگلیس، حدود ۳۰۵ هزار نفر وارد دوره‌های درمانی شدند، اما حدود ۲۷۰ هزار نفر از آنان تا پایان سال گذشته، منتظر درمان بودند. این روزنامه افزود: پرونده ۳۷۲ هزار نفر (۳۹ درصد) از کودکان ارجاع داده شده برای درمان روانی در انگلیس، پارسال بدون آغاز درمان، بسته شد و بیش از ۳۲ هزار نفر از کودکان ارجاع داده شده به بخش‌های درمان روانی، بیش از دو سال است که منتظر درمانند..

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار