4737
۲۰ شهریور ۱۳۹۵

کمکهایی که به دست کودکان آمریکایی نرسید

درتحقیقاتی که از موسسه خیریه «غذارسانی به کودکان»صورت گرفته، نشان می دهد آن ها کمک های دریافتی را در اختیار کودکان نمی گذارند. تمامی کالاهایی که به قصد کودکان به دست جونز می رسید، در تصرف خودش قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگارکودک پرس  اکنون در آمریکا کسی نیست که نام خیریه «غذارسانی به کودکان»را بشنود و رییس این خیریه را نشناسند. او که به کمک رسانه ها خود را به شهرت رسانده بود، به مناطق مختلف جهان سفر می کرد و از طریق تلویزیون کودکانی را به تصویر می کشید که از سوءتغذیه رنج می برند. پس از یک دهه ریاست جونز بر این خیریه، بالاخره روزنامه دیلی اوکلاهما دست به افشاگری زد.

که این شخص تلاش کرد با رشوه مانع چاپ و نشر این داستان بشود، اما گزارش در نهایت به چاپ می رسد. البته پس از انتشار این گزارش باز هم جونز حدود سه دهه دیگر به ریاست خود بر این موسسه ادامه داد تا این که در نهایت به جرم اتهامات دیگری ناگزیر شد با موسسه ای که خودش بنیان نهاده بود، خداحافظی کند.
یکی از اتهامات جونز این بود که بدون مشورت با سایر اعضا تصمیم گیری می کند، جرم دیگر او این بود که در این موسسه مسیحی، عکس های پورن را در دفتر کار خود نگه داری می کند. موسسه «غذارسانی به کودکان» اکنون در آمریکا فعال است، اما از سال 2011 تاکنون جونز دیگر اجازه فعالیت در آن را نداشته است. ریتر، جونز و بسیاری از افرادی که مانند آن ها در جلد خیرها فرو رفته و دست به اقدامات دیگری زده اند، در تاریخ امور خیریه کم نیستند. این افراد ثابت کرده اند که باید نهادی بر امور خیریه ها نظارت داشته باشد، در غیر این صورت این موسسات می توانند به مرکزی برای فساد و سوءاستفاده افراد تبدیل شوند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار