موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل/کودک پلاس
29531
۳۰ مهر ۱۳۹۶
نظامیان رژیم اشغالگر

نظامیان رژیم اشغالگر به مناطقی در قدس و کرانه باختری یورش بردند

نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطقی در نزدیک مسجدالاقصی و کرانه باختری رود اردن یورش بردند و شماری از فلسطینیان را بازداشت کردند.

به گزارش کودک پرس،  یورش نظامیان رژیم اشغالگر به مناطقی در قدس و کرانه باختری
نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطقی در نزدیک مسجد الاقصی و کرانه باختری رود اردن یورش بردند و شماری از فلسطینیان را بازداشت کردند.
منابع وابسته به ارتش رژیم اشغالگر خبر دادند در یورش به شهرک العیسویه در نزدیک مسجد الاقصی و چند منطقه از کرانه باختری رود اردن، هفت فلسطینی بازداشت شدند. این افراد برای بازجویی به مراکز اطلاعاتی تحویل داده شدند.هم زمان با یورش نظامیان اشغالگر به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس، شهرک نشینان صهیونیست در شهرک کفل حارس، نزدیک شهر سلفیت، نیز با حمایت کامل تعداد زیادی از نظامیان اشغالگر، به بهانه برگزاری مراسم تلمودی به برخی از مراکز دینی اسلامی یورش بردند.

تظاهرات در کرانه غربی رود اردن
شماری از روستاها و شهرهای کرانه باختری رود اردن شاهد برپایی تظاهرات اعتراضی علیه شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در مناطق فلسطینی بود.مهم ترین این اعتراض ها که در ان حتی کودکان و نوجوانان شرکت داشتند ،در کفرقدوم در شمال کرانه باختری برگزار شد.ساکنان این روستا بر بیرون راندن اشغالگران اسرائیلی و شهرک نشینان از این مناطق وبازگشایی جاده های بسته شده این روستا تاکید دارند.

زخمی شدن یک نوجوان فلسطینی در الخلیل

نظامیان صهیونیست یک نوجوان فلسطینی را در مرکز شهر الخلیل زخمی کردند .
منابع محلی اعلام کردند نظامیان اسرائیلی جمعه شب با شماری از جوانان فلسطینی در باب الزاویه در مرکز شهر الخلیل درگیر شدند.
منابع محلی افزودند نظامیان صهیونیست برای متفرق کردن جوانان فلسطینی به طرف آنان تیراندازی ، نارنجک های صوتی و گاز اشک آور شلیک کردند و یک نوجوان 15 ساله به ضرب گلوله زخمی شد .

بازداشت یک فلسطینی در رام الله

پلیس رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد یک فلسطینی ساکن شهر رام الله در کرانه باختری رود اردن را بازداشت کرده است که مظنون به سرقت کامیون در منطقه حولون نزدیک تل آویو با هدف زیر گرفتن نظامیان صهیونیست بود.
لوبا السمری سخنگوی پلیس اسرائیل در بیانیه ای اعلام کرد: «پلیس به بازجویی از مظنون فلسطینی 39 ساله ساکن شهر رام الله ادامه می دهد. وی روز پنج شنبه یک کامیون را در منطقه حولون نزدیک تل آویو سرقت کرد و زمانی که گشتی پلیس به او دستور توقف داد به این دستور توجه نکرد و تا شهر ریشون لتسیون در جنوب تل آویو گریخت و در آنجا نیروهای پلیس او را بازداشت کردند».

رژیم صهیونیستی سفر ولیعهد عربستان را سرزمین های اشغالی تایید کرد

مقامات رژیم صهیونیستی سفر محمد بن‌سلمان به فلسطین اشغالی و دیدار وی با مقامات صهیونیست را تایید کردند.
یک مقام مسئول صهیونیست که خواست نامش فاش نشود به این خبرگزاری اعلام کرد: «مسئول سعودی که ماه سپتامبر گذشته به اسرائیل [فلسطین اشغالی] سفر کرده بود، محمد بن‌سلمان، ولیعهد عربستان سعودی است.»

 

 

 

منبع:خبرگزاری صداوسیما

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار