250241
۲۷ آذر ۱۴۰۲
فلسطین

شهادت ۵۰۵ فلسطینی از جمله ۱۱۱ کودک در کرانه باختری از ابتدای سال

شمار شهدای کرانه باختری از ابتدای سال جاری میلادی به ۵۰۵ فلسطینی از جمله ۱۱۱ کودک افزایش یافت و از هفتم اکتبر تا کنون بیش از ۴۵۰۰ نفر در کرانه باختری به دست نظامیان اشغالگر بازداشت شده‌اند.

به گزارش کودک پرس ، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون ۵۰۵ فلسطینی از جمله ۱۱۱ کودک در مناطق مختلف کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

این آمار در حالی است که شمار فلسطینی‌های بازداشت شده به دست نظامیان اشغالگر در کرانه باختری از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا کنون به ۴۵۴۰ نفر رسیده است.

بر اساس گزارش کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین، رژیم صهیونیستی همزمان با تجاوزات بیش از دو ماهه خود به نوار غزه، به تجاوزات خود به کرانه باختری ادامه داده و طی ساعات گذشته بیش از ۲۰ فلسطینی را بازداشت کرد.

این بازداشت‌ها در استان‌های الخلیل، بیت لحم، نابلس، رام الله و طولکرم واقع شد و شهر و اردوگاه طولکرم شاهد یورش گسترده نظامیان اشغالگر بود و علاوه بر دستگیری‌ها و عملیات خرابکارانه گسترده در اردوگاه نور شمس، شماری نیز به شهادت رسیدند.

قابل ذکر است که مجموع بازداشت‌شدگان در کرانه باختری پس از هفتم اکتبر حدود ۴۵۴۰ نفر بوده و این تعداد شامل دستگیرشدگان در منازل و پاسگاه‌های نظامی یا کسانی بوده است که تحت فشار مجبور به تسلیم خود شده یا گروگان گرفته شده‌اند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار