251708
۰۶ اسفند ۱۴۰۲
جنگ فلسطین

یورش گسترده نظامیان اسرائیلی به کرانه باختری

نظامیان صهیونیست به طور گسترده به مناطق مختلف کرانه باختری یورش برده و رزمندگان مقاومت در برخی مناطق با نظامیان رژیم اشغالگر درگیر شدند. رژیم اشغالگر همچنین یک کودک فلسطینی را در رام الله ربود.

به گزارش کودک پرس ، رسانه‌های محلی فلسطین شنبه گزارش دادند که در پی یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به نابلس، قلقیلیه، طولکرم و جنین در کرانه باختری، رزمندگان مقاومت فلسطینی با نظامیان اشغالگر صهیونیست در برخی مناطق درگیر شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک «بیت فوریک» در شرق نابلس، منطقه «المرج» در شهر قلقیلیه و روستای «عربونه» در شمال شرقی جنین واقع در کرانه باختری حمله کردند.

منابع محلی فلسطینی گزارش دادند که نیروهای مقاومت فلسطین به سمت نیروهای اشغالگر اسرائیلی در جریان یورش به شهر قلقیلیة تیراندازی کردند.

منابع فلسطینی از تیراندازی جوانان مقاومت در کرانه باختری به سمت نظامیان صهیونیست در شمال طولکرم و ایست بازرسی «نتسناعوز» این رژیم در غرب این شهر خبر دادند.

در همین راستا، منابع خبری فلسطین گزارش دادند که نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک «عصیره» در شمال نابلس واقع در کرانه باختری نیز یورش بردند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، نظامیان رژیم اشغالگر قدس بامداد امروز به اردوگاه «الجلزون» در شمال رام الله نیز یورش بردند که در نتیجه آن شماری از شهروندان زخمی شدند، متجاوزان مانع عبور خودروهای امدادی برای امدادرسانی به مجروحان شدند.

بازداشت 7200 نفر در کرانه باختری از آغاز جنگ غزه

باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد، نظامیان اشغالگر اسرائیلی از روز گذشته تاکنون حداقل 10 فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند.

بر اساس گزارش این سازمان فلسطینی، تعدادی افرادی که بعد از هفتم اکتبر در کرانه باختری بازداشت شده‌اند به7200 نفر رسیده است.

رژیم صهیونیستی یک کودک فلسطینی را ربود

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی یک کودک فلسطینی به نام »کرم ماجد غفری» را از شهرک «سنجل» در شمال شرقی رام الله ربود.

صهیونیست‌ها که از زمان آغاز عملیات طوفان‌الاقصی سرکوبگری و حملات خود به کرانه باختری را تشدید کرده‌اند، طی روزهای گذشته شروع به بستن ورودی‌های شهرها و روستاهای کرانه باختری کرده و سعی دارند مناطق مختلف کرانه باختری را از هم جدا کنند و مانع ارتباط فلسطینی‌ها در این منطقه با یکدیگر شوند.

رژیم صهیونیستی همچنین در نظر دارد در ماه مبارک رمضان مانع از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی شود که این اقدام صهیونیست‌ها با واکنش تند جهاد اسلامی فلسطین، جنبش حماس و سایر گروه‌های مقاومت فلسطین قرار گرفته است؛ زیرا مقاومت فلسطین این اقدام صهیونیست‌های افراطی را ادامه طرح یهودی سازی این مسجد مبارک اعلام کرده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار