249702
۰۷ آذر ۱۴۰۲
فلسطین

بیش از ۵۰ کودک به دست نظامیان اسرائیلی در کرانه باختری کشته شده‌اند

دفتر سازمان ملل برای امور بشردوستانه آمار جدیدی از جنایات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری منتشر کرد.

به گزارش کودک پرس ، گرچه آتش بس موقت میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی در غزه استقرار یافته است و اکنون وزیر خارجه قطر از تمدید ۲ روزه آن خبر داد، اما این آتش بس باعث توقف توحش تل آویو در کرانه باختری نشده و این رژیم همچنان به کشتار غیرنظامیان ادامه می‌دهد.

دفتر سازمان ملل متحد برای امور بشردوستانه اعلام کرد از زمان آغاز مجدد درگیری‌ها و طی حملات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری رود اردن از هفتم اکتبر تاکنون ۲۱۵ غیرنظامی فلسطینی جان خود را از دست داده‌اند که از این میان ۵۵ تن از آن‌ها کودک بوده‌اند.

این نهاد تاکید دارد: کشتار غیرنظامیان تنها خلاصه در حملات نظامیان اسرائیلی نمی‌شود. دستکم هشت غیرنظامی شامل یک کودک نیز از زمان تشدید درگیری‌ها به دست شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری به قتل رسیده‌اند.

مقامات فلسطینی در کرانه باختری با اشاره به تشدید اقدامات امنیتی رژیم صهیونیستی در این منطقه، اعلام کردند تنها در شب گذشته و طی عملیات نظامی اسرائیل، دستکم ۶۰ غیرنظامی دستگیر و شش تن نیز به دست نظامیان کشته شدند.

مقامات تشکیلات خودگردان فلسطینی شمار جان باختگان حملات اسرائیل به کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون را ۳۳۹ نفر برآورد کرده‌اند که بیشتر از آمار سازمان ملل است. همچنین طی این مدت بیش از ۳ هزار غیرنظامی دستگیر شده‌اند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار