251140
۱۲ بهمن ۱۴۰۲
فراخوان

همایش ملی «کودک و خانواده در فضای مجازی» برگزار می شود

پنجمین همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی کشور در 8 اسفند ماه 1402 توسط مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

به گزارش کودک پرس ، پنجمین همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی کشور در 8 اسفند ماه 1402 توسط مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

این همایش ملی با موضوع محوری «کودک و خانواده در فضای مجازی» با مشارکت دانشگاه ها، نهادها و انجمن های تخصصی، در8 اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد. موضوع صیانت از حقوق کودکان و خانواده ها در فضای مجازی و تبیین راه کارهای قویت زیست بوم کودک در فضای مجازی یکی از ماموریت های اصلی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی است.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از همه صاحب نظران، دانشجویان و استادان ارتباطات و علوم اجتماعی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، انجمن ها و تشکل ها و فعالین حوزه سواد رسانه ای و فعالان زیست بوم کودک و نوجوان در کشور دعوت می کند با ارسال مقاله در این رویداد علمی مشارکت کنند

ساختار نگارش مقالات و بیان ایده ها و گزارش ها

الف: بخش علمی پژوهشی

در مرحله اول چکیده مقالات متناسب با محورهای معرفی شده در 250 تا 350 کلمه به دبیرخانه همایش ارسال شده و در صورت تأیید کمیته علمی، مقاله اصلی در قالب علمی پژوهشی در 6000 تا 8000 کلمه نگاشته می شود.

ب- معرفی و انتشار آثار برتر و برگزیده

– مقالات برتر ضمن ارائه در پانل های تخصصی، متناسب با کیفیت و امتیاز ارزیابی و نوع آن در نشریات علمی – پژوهشی منتشر خواهد شد.

– گزارش ایده ها، دستاوردها و تجارب برتر علاوه بر پوستر در کارگاه های تخصصی همایش ارائه شده و به فراخور موضوع به نهادها و سازمان های سیاستگذار و حامی معرفی شده و در نشریات علمی تخصصی معرفی خواهد شد.

– تمامی مقالات و گزارش های علمی برگزیده در دو بخش مجزا در کتاب مقالات و گزارش های علمی همایش درج می شود.

جایزه‌ مقالات، ایده‌ها و گزارش‌های برتر

متناسب با جایگاه احراز شده در همایش به برگزیدگان لوح تقدیر و جوایز ارزشمند نقدی اهداء خواهد شد.

مهلت ارسال آثار:

ارسال چکیده مقالات تا 10 بهمن ماه 1402

محورهای فراخوان: https://mil.farhang.gov.ir/fa/info

لینک ارسال اثر: https://platzaar.ir/milconf

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار