248613
۲۰ مهر ۱۴۰۲
علی قوی‌تن

ارتباط با نوجوانان به‌واسطه خیال‌پردازی‌ها

کارگردان فیلم یک تکه ابر در نشست خبری این فیلم در حضور عوامل گفت: از سال ۸۵ سینمای تجاری را کنار گذاشتم و تصمیم به ساخت فیلم کودک و نوجوان گرفتم.

به گزارش کودک پرس ، کارگردان فیلم یک تکه ابر در نشست خبری این فیلم در حضور عوامل گفت: از سال ۸۵ سینمای تجاری را کنار گذاشتم و تصمیم به ساخت فیلم کودک و نوجوان گرفتم.

به گزارش کودک پرس ، روز سه‌شنبه ۱۸ مهر و در چهارمین روز از جشنواره، فیلم سینمایی یک تکه ابر اکران و نشست خبری آن با حضور عوامل فیلم برگزار شد.

علی قوی‌تن، کارگردان این اثر، در گفت‌‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساخت فیلم یک تکه ابر بعد از تحقیقات اولیه و حدود هشت ماه طول کشید تا ساخته شود و ایده آن از یک داستان واقعی در یکی از شهرهای ایران الهام گرفته شده است.

او با اشاره به اینکه در جشنواره‌های خارجی فیلم‌‌هایی با این ژانر بیشتر پذیرفته می‌شود، افزود:این نوع داستان‌ها، داستان‌هایی واقعی هستند که زندگی و وقایع جامعه را نشان می‌دهند و به مسائل نوجوانان می‌پردازند. ما در شرایط امروزی نیازمند این نوع فیلم‌ها هستیم.

کارگردان فیلم یک ‌تکه ابر در پاسخ به پرسش خبرنگار نوجوان در رابطه با اینکه هدف او از ساختن این فیلم چیست، گفت: هدف اصلی فیلم این است که بچه‌ها می‌توانند بزرگ فکر کنند و به هدف‌ها و آرزوهای خود برسند. همین سبب می‌شود تا آینده موفقی داشته باشند.

او تصریح کرد: از سال ۸۵ سینمای تجاری راکنارگذاشتم و تصمیم به ساخت فیلم کودک و نوجوان گرفتم تا بتوانم تأثیری در جامعه کودکان و نوجوانان ایجاد کنم.

علی قوی‌تن با اشاره به اینکه در نوجوانان خیال‌پردازی وجود دارد،  بیان کرد: دلیل اصلی اینکه در فیلم خیال‌پردازی‌هایی می‌بینیم، این است که نوجوان در این سن خیال‌پردازی‌هایی می‌کند. سعی کردیم با این کار حس‌وحال نوجوانان را نمایش دهیم و با آن‌ها ارتباط برقرار کنیم.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار