251354
۲۱ بهمن ۱۴۰۲
نشست خبری

بازیگران «باغ کیانوش» جزو 10بازیگر برتر سینمای کودک و نوجوان هستند

عباس جمشیدی فر: با جواد عزتی جاهایی کار کودک انجام دادیم که تلویزیون هم نداشتند

به گزارش کودک پرس ، نشست خبری فیلم سینمایی «باغ کیانوش» در سانس اول روز پنج‌شنبه ۱۹ بهمن در خانه رسانه برگزار شد.

در این نشست خبری، رضا کشاورز حداد (نویسنده و کارگردان)، محمدجواد موحد (تهیه کننده)، محمد گودرزی (مجری طرح)، سیاوش کردجان (تدوینگر)، محمدعبدی (طراح جلوه‌های ویژه کامپیوتری)، میلاد محمدی (طراح و کارگردان انیمیشن)، حسین بشاش بافکر (صدابردار) و عباس جمشیدی‌فر، مجید پتکی از جمله بازیگران از فیلم حضور داشتند.

در ابتدای این نشست، کارگردان و تهیه‌کننده فیلم به دعوت مجری برنامه روی سن آمدند و بعد از آن بازیگران کودک فیلم به این جمع اضافه شدند و مورد تشویق حضار قرار گرفتند.

کارگردان فیلم «باغ کیانوش» بیان کرد: خیلی ممنون که وقت گذاشتید و فیلم ما را نظاره کردید. این فیلم مدیون این بچه‌هاست و این بازیگران از بین ۵۰۰ کودک انتخاب شدند و به جرات می‌توانم‌ بگویم که از جمله ده نفر برتر سینمای کودک خواهند بود.

محمدجواد موحد تهیه‌کننده فیلم «باغ کیانوش» درباره این اثر توضیح داد: فیلم دیدن در این سالن هم سخت هم لذت‌بخش است و امیدوارم حاصل تلاش همکاران ما در این فیلم مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

این تهیه‌کننده اضافه کرد: سال گذشته تصمیم گرفتیم فیلم سینمایی‌مان را کلید بزنیم و در نهایت به کتاب «باغ کیانوش» برخورد کردیم. بعد از چهار پنج ماه به فیلم «باغ کیانوش» رسیدیم. بعد از آن هم پیش تولید شروع شد و طی چند ماه، بالاخره فیلم ساخته شد. به عقیده من این فیلم‌ها برای نوجوانان بهتر و لازم است.

رضا کشاورز حداد نویسنده و کارگردان گفت: به یاد دارم روی یک متن سریال کار می‌کردم و آقای موحد کتاب «باغ کیانوش» را به من پیشنهاد دادند. احساس کردم خط داستانی کتاب ظرفیت ساخت فیلم را دارد. قصه کتاب، داستان دهه شصتی‌ای و برای نوجوانان بود.

وی ادامه داد: ما مقداری هم تخیل به داستان «باغ کیانوش» اضافه کردیم و خروجی اش همین شد که امروز در فیلم تماشا کردید.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار