251819
۱۰ اسفند ۱۴۰۲
شبکه کودک سیما

«توسن، اسب کوچک» شبکه کودک شد

فیلم سینمایی «توسن اسب کوچک» با گویندگی ۱۸ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش کودک پرس ، این سینمایی ساخت کشور ترکیه در سال ۲۰۱۷ است که قرار است از شبکه کودک سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی حسین خداداد بیگی و صدابردار آن رامین آریا شکوه است. رضا الماسی، دانیال الیاسی، شهراد بانکی، جواد پزشکیان، شایسته تاجبخش، علی جلیلی باله، ارسلان جولایی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مینا شجاع، داود شعبانی نصر، سعید شیخ زاده، مهسا عرفانی، بهروز علی محمدی، پویا فهیمی، اردشیر منظم، علی همت مومیوند و حسین خداداد بیگی صداپیشه‌های این فیلم سینمایی بوده اند.

این فیلم ماجرای درگیری حیوانات یک سیرک با مدیر سیرک و شکست دادن اوست.

ایده‌ی اصلی فیلمنامه‌ی این انیمیشن خوب است و نکات ارزنده‌ای در مورد آموزش کار گروهی به بچه‌ها و نیکی کردن به حیوانات دارد. ساخت فیلم هم روی هم رفته خوب است و در کل می تواند مخاطب کودک را نه تنها سرگرم کند بلکه برای او جنبه ی آموزشی هم داشته باشد.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی کودک، برای مخاطبان پخش شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار