251282
۱۸ بهمن ۱۴۰۲
تهران

کسری ۳۰ درصدی بودجه و رونمایی از آمبولانس دوستدار کودک

رئیس اورژانس استان تهران گفت: در سال‌جاری دو میلیون و ۷۳۰ هزار تماس با اورژانس تهران انجام شده که منجر به انجام بیش از ۷۶۵ هزار ماموریت شده است.

به گزارش کودک پرس ، محمد اسماعیل توکلی، رئیس سازمان اورژانس تهران در نشست خبری گفت: اکنون ۲۹۵ پایگاه اورژانس در تهران فعال است و ۲۶۰ موتورلانس در تهران مشغول به ارائه خدمت است.

وی ادامه داد:  زمان رسیدن آمبولانس بر بالین مصدومان بیش از یک دقیفه کاهش پیدا کرده همچنین زمان رسیدن موتورلانس ها نیز به سه دقیقه کاهش پیدا کرده است؛ بررسی ها نشان می دهد که  برای کاهش یک دقیقه ای رسیدن اورژانس باید ۲۰ پایگاه در سطح تهران اضافه شود.

رئیس سازمان اورژانس تهران بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون دو میلیون و ۷۳۰ هزار تماس با اورژانس تهران انجام شده است که منجر به انجام بیش از ۷۶۵ هزار ماموریت شده است.

وی تاکید کرد: در آزمون سال جاری مجوز استخدام ۳۰۱ نفر را داشته و سعی کرده با برگزاری جلسات متعدد مجوز استخدامی بیشتری را کسب کنیم. اورژانس تهران با کمبود اعتبار دست و پنجه نرم می‌کند و در این خصوص جلسات متعددی با سازمان‌های مربوطه برگزار کرده و امیدواریم سال آینده بودجه واقع بینانه‌ای را برای اورژانس تهران در نظر بگیرند.

توکلی اضافه کرد: بودجه فعلی نسبت به تعداد پایگاه‌های اورژانس و نگهداشت متناسب نیست، همچنین الان ۳۰ درصد از بودجه فعلی را کسری داریم.

وی همچنین گفت: اورژانس تهران به زودی اولین آمبولانس دوستدار کودک را در یک پایگاه راه اندازی خواهد شد. فضای این دستگاه آمبولانس‌ها متفاوت با سایر دستگاه‌ها خواهد بود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار