241457
۲۴ آبان ۱۴۰۰

بوشهر | تا پایان سال آینده کودکان کار را ساماندهی می کنیم

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از ساماندهی کودکان کار و متکدیان خبر داد و گفت: بوشهر تا پایان سال آینده متکدی و کودک کار نخواهد داشت.

به گزارش کودک پرس ،جعفر پورکبگانی صبح دوشنبه در نشست اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: مسائل و آسیب‌های اجتماعی از مهمترین موضوعاتی که شورای اسلامی شهر بوشهر نگاه خاصی به آن دارد.

وی بر لزوم مشارکت همگانی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی تاکید و اضافه کرد: انتظار داریم سایر دستگاه‌های متولی نیز ما را در این امر همراهی کنند تا شاهد شهری بهتر برای شهروندان بوشهری باشیم.

رئیس شورای شهر بوشهر بیان کرد: از ابتدای فعالیت شورای ششم، حوزه فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی در شهر را به عنوان یک اولویت مد نظر داشته و در این راستا برنامه‌های مختلفی را داشته‌ایم.

وی به سه رویکرد مهم شورا اشاره کرد و ادامه داد: کودکان کار و خیابانی، متکدیان و حمایت از مراکز ترک اعتیاد را به صورت ویژه در دستور کار داریم و اقدامات خوبی نیز تاکنون انجام شده است.

پورکبگانی با اشاره به اینکه طرحی مدون برای این سه موضوع باید داشته باشیم، افزود: موضوع تکدی گری و کودکان کار علاوه بر معضلات اجتماعی چهره نازیبایی به سیما و منظر شهری داده است.

رئیس شورای شهر بوشهر گفت: تلاش می‌کنیم تا بر اساس وعده‌ای که دادیم در پایان سال آینده بتوانیم شهری بدون متکدی و کودکان کار داشته باشیم.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار