موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
247028
۲۶ تیر ۱۴۰۲
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر عنوان کرد؛

تجهیز ۳۷ بخش کودک کتابخانه های عمومی استان بوشهر

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر اظهار داشت: به منظور افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به کودکان، ۳۷ بخش کودک کتابخانه های عمومی استان بوشهر با اسباب بازی های جدید تجهیز شدند.

به گزارش کودک پرس، به منظور جذب و علاقمندی کودکان به مطالعه و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به این قشر، ۳۷ بخش کودک کتابخانه های عمومی استان بوشهر با اسباب بازی های جدید تجهیز شدند.

حیدر راهب، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر با اعلام این خبر اظهار کرد: کودکان امروز، بزرگان و آینده سازان فردای این مملکت هستند و این آینده روشن و نویدبخش در گرو افزایش آگاهی، آموزش هدف دار و بیداری این نسل مستعد است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر افزود: بخش کودک کتابخانه ها نقش مهمی در جذب و علاقه مندی کودکان به مطالعه، کتابخوانی و افزایش آگاهی آنها دارد به همین منظور تجهیز این بخش با وسایل، کتب و اسباب بازی های به روز و مورد علاقه کودکان از ضروریات است.

وی تصریح کرد: به همین منظور و با هدف تجهیز بخش کودک کتابخانه ها، با کارشناسی صورت گرفته بیش از ۵۰۰ قلم اسباب بازی در زمینه های فکری، آموزشی و سرگرمی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال خریداری و بین ۳۷ بخش کودک کتابخانه های عمومی استان بوشهر با اولویت کتابخانه های مناطق محروم و روستایی توزیع شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار