251934
۱۵ اسفند ۱۴۰۲
شهر مسکو

عرضه دستاوردهای 35 تولیدکننده ایرانی اسباب بازی در نمایشگاه کالای کودک روسیه

نمایشگاه کالای کودک روسیه (Kids Russia) با حضور جمعی از واحدهای صنایع خلاق ایرانی و حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به مدت چهار روز در شهر مسکو برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، در این نمایشگاه که هشتم اسفند ماه به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی در شهر مسکو برگزار شد، انواع اسباب بازی و وسایل سرگرمی و محصولات کودکان و فعالیت های اوقات فراغت در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت. این رویداد بستری است که در آن صنعتگران و تولیدکنندگان صنعت کالای کودک تعامل مستقیمی با مخاطبان خود داشته باشند. بهار هر سال متخصصان این صنعت از تمام مناطق روسیه و همچنین خارج از کشور به مسکو می روند تا در نمایشگاه تجاری بازی ها، اسباب بازی ها و سرگرمی ها در روسیه شرکت کنند.

این نمایشگاه منحصراً بر روی تولید کنندگان و توزیع کنندگان کالاهای کودکان متمرکز شده و با ارائه ترکیبی منحصر به فرد از طیف گسترده ای از محصولات و اطلاعات هدفمند این صنعت این نمایشگاه فرصت های بی شماری را برای ارتباطات تجاری بین شرکتهای درگیر در این صنعت فراهم می آورد.

با حمایت ستاد توسعه فناوری های فرهنگی و نرم معاونت علمی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی 35 شرکت تولیدکننده اسباب‌بازی کشورمان، محصولات با کیفیت و جذاب خود را در معرض تماشای بازدیدکنندگان روس قرار دادند.

مسعود حسنلو، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری که به عنوان نماینده این معاونت در نمایشگاه حضور داشت با ابراز خرسندی از حضور نمایندگان صنایع خلاق فرهنگی هنری ایران در این رویداد بزرگ، تصریح کرد که این رویداد به عنوان سرآغاز آشنایی بیشتر فعالان ایرانی با همتایان بین‌المللی خود می تواند زمینه‌های توسعه همکاری‌ها در این عرصه را فراهم کند.

گفتنی است، این رویداد چهار روزه که یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های جهان در رشته اسباب‌بازی محسوب می‌شود، به جز کشورمان نمایندگان و فعالانی از کشورهای ترکیه، چین و ازبکستان نیز حضور داشتند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار