22414
۰۲ شهریور ۱۳۹۶

مهدکودک های علوی

به گزارش کودک پرس ، رحیم انور، مدیر بنیاد نهج البلاغه استان اردبیل امروز (2 شهریور) در نخستین اجلاس کشوری مدیران بنیاد نهج البلاغه در اردبیل گفت: مهدهای علوی با هدف آموزش نهج البلاغه به کودکان در اردبیل دایر می شود. انور با اشاره به فعالیت های دیگر بنیاد، افزود: بیشتر فعالیت های بنیاد اردبیل […]

به گزارش کودک پرس ، رحیم انور، مدیر بنیاد نهج البلاغه استان اردبیل امروز (2 شهریور) در نخستین اجلاس کشوری مدیران بنیاد نهج البلاغه در اردبیل گفت: مهدهای علوی با هدف آموزش نهج البلاغه به کودکان در اردبیل دایر می شود.

انور با اشاره به فعالیت های دیگر بنیاد، افزود: بیشتر فعالیت های بنیاد اردبیل در حوزه آموزش بوده که علاوه بر آموزش تخصصی به دنبال آموزش همگانی نیز بوده ایم که محافل انس با نهج البلاغه در مساجد در همین راستا است.

مدیر بنیاد نهج البلاغه استان با اعلام اینکه سه محفل تخصصی نیز در اردبیل برای قشر خاص راه اندازی شده است، خاطر نشان کرد: دوره های مقدماتی و عالی نهج البلاغه اقدام دیگر بنیاد در حوزه آموزش نهج البلاغه است که هر ساله همزمان با کلاس های دانشگاه در محیط دانشگاهی برگزار می شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت راه اندازی دانشگاه علمی و کاربردی نهج البلاغه، گفت: تاسیس این مهم در مرحله دفاعیه است که صورت پودمانی ایجاد خواهد شد و امیدواریم که هر چه سریع تر به نتیجه برسد.

نخستین اجلاس کشوری مدیران بنیاد نهج البلاغه از اول شهریور ماه به مدت سه روز به میزبانی اردبیل در حال برگزاری است.

شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار