250735
۲۳ دی ۱۴۰۲
حادثه‌ی انفجار تروریستی

تداوم جانفشانی نیروهای مخلص در پایداری امنیت و حفظ نظام اسلامی

‌طبق رویکرد تحلیل رفتار کاربردی، صرف آموزش کودک کافی نیست و باید همراه با آن، سایر خدمات اجتماعی، حمایتی، روان‌شناختی و پزشکی هم به والدین و خانواده کودک در دوره‌های مختلف داده شود.

به گزارش کودک پرس ، ملیحه ملک‌زاده فرد بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای کودک و نوجوان حادثه‌ی انفجار تروریستی کرمان با اشاره به اقدام جنایت‌کارانه عوامل تکفیری و صهیونیستی در به شهادت رساندن جمعی از هم‌وطنان مظلوم و بی‌گناه در گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: در ترس دشمن از نام حاج قاسم همین بس که تحمل زائران مزارش را هم نداشتند و این عمل تروریستی سندی بود که نشان داد باوجود سپری شدن چهار سال از شهادت آن سردار عزیز، هنوز نام و مکتبش بسیاری از معادلات دشمن در منطقه و جهان را به هم می‌ریزد.

وی با بیان اینکه شهادت فیض عظیمی است که قسمت هرکسی نخواهد بود، افزود: جمعی از هم‌وطنان به‌خصوص کودکان و نوجوانان مظلومی که در این رخ داد به شهادت رسیدند، در مسیر عهد و پیمان با میثاق شهدا گام برداشته بودند و در عهد خود نیز به سعادت رسیدند.

مدیرکل کانون پرورشی کودک و نوجوان استان اردبیل با بیان اینکه علی‌رغم پایان جنگ تحمیلی، دشمن هنوز از فکر تجاوز به کشور عقب ننشسته است، ادامه داد: جان‌فشانی نیروهای مخلص و مؤمن کشور در پایداری امنیت و حفظ نظام اسلامی هنوز ادامه دارد و ما آرامش خود را مدیون برقراری روحیه ایثار و شهادت و قطره‌قطره خون شهدا و جانبازان هستیم.

ملک‌زاده فرد بیان کرد: ما هم برای صیانت از آرمان‌های شهدا، اعتلای ارزش‌های اسلامی و پاسداری از میراث انقلاب، عهد و پیمان می‌بندیم تا فکر، قلم، هنر و هر آنچه را که می‌آموزیم در این مسیر به کار گرفته و عملی کنیم.

همچنین در ادامه این مراسم از دو جلد کتاب با عنوان‌های «نشانی» و «آبی‌تر از آسمان» با محتوای مجموعه داستان و اشعار اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با موضوع ایثار و شهادت و دفاع مقدس رونمایی شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار