موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
222214
۲۰ اسفند ۱۳۹۹

برگزیدگان جام باشگاه‌های کتابخوانی شهرستان ری معرفی شدند

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری روز چهارشنبه اعلام کرد: جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی عنوان طرحی پیشرو و پویا برای راه‌اندازی و فعال کردن باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در سراسر کشور بوده و این برنامه حاصل مشاهده فعالیت کودکان و نوجوانان و رسیدن به شناختی از روش‌ها و علایق فردی و اجتماعی نصیرن است.

به گزارش کودک پرس ،در جام باشگاه های کتابخوانی، معلمان، مربیان کانون پرورش فکری و کتابداران کتابخانه‌های عمومی به تشکیل گروه های ۱۰ تا ۱۵ نفره از دانش آموزان و علاقه مندان و با برنامه های از پیش تعیین شده نسبت به خواندن کتابها و نگارش نامه به نویسنده، نقد و بررسی کتاب، معرفی کتاب و تولید کلیپ می کنند.

بر این اساس، در بخش معرفی کتاب جام باشگاه های کتابخوانی شهرستان ری، بهراد اسماعیلی، احسان خزری، آرین حسینی صفا، محمدرضا امیدی، امیر محمد تاجیک، سبحان بخشی، کسری خاتم، ثنا امیدی مقدم، آیلین مقصودی، فاطمه شکاری، محیا فتحی نظام دوست، زینب شکاری  و غزل عزیزی به عنوان برگزیده معرفی شدند.

در بخش ترویج کتابخوانی نیز ضحی عرب بافرانی، باران اعتمادی، سعیده گنجه، ستایش جعفری، ماهان لاچینانی و حدیثه زارع برگزیده شدند.

همچنین در بخش نامه به نویسنده نیز شفیعی، یوسف نیاهی، نازنین فاطمه رجبی، سوگل لامعی، حنانه بهاری و زینب صدیقی فر معرفی شدند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار