248010
۲۹ شهریور ۱۴۰۲
سارا حامدی

فعالیت مؤسسه قرآن و عترت قاصدک آسمانی با تمرکز در بخش کودک

مؤسسه قرآن و عترت قاصدک آسمانی با برنامه‌هایی ویژه کودکان ۳ تا ۶ ساله در شهرری فعالیت می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، سارا حامدی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت قاصدک آسمانی در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: محور فعالیت مؤسسه بر روی بخش کودک و خردسالان گروه سنی ۳ تا ۶ سال و ۷ تا ۱۲ سال متمرکز است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته با مکتب‌القرآن همکاری و تعامل داشته است، ادامه داد: اما چند سالی است که به صورت مستقل دوره‌های آموزشی مهد و پیش دبستانی و مقطع ابتدایی را برگزار می‌کند.

حامدی اضافه کرد: دوره‌های حفظ آیات و احادیث کاربردی و موضوعی، سوره‌های جزء سی‌ام قرآن، آشنایی با فصول، مشاغل، رنگ‌ها و … با بهره‌مندی از مربیان متخصص و آشنا با حوزه کودک و روانشناسی کودک برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه قاصدک آسمانی به ضرورت آشنایی مربیان حوزه کودک با روش‌ها و رفتارهای تربیتی و اصول آموزش‌های کاربردی اشاره کرد و ادامه داد: لازم است مؤسساتی که صرفاً در حوزه کودک فعال هستند در جذب مربیان متخصص و آشنا با روانشناسی کودک و در کنار آن آشنا با اصول آموزش و تدریس قرآن به خردسالان و توانمند در سنجش و ارزیابی استعداد خردسالان کوشا باشند؛ چرا که در بسیاری از مؤسسات به دلیل آموزش‌های غیراصولی شاهد ضربه بر پیکره‌های دینی و دوری خانواده‌ها از این عرصه‌ها هستیم.

حامدی با اشاره به مربیان این مؤسسه چون زینب اسلامی، سمانه حامدی، مریم میرکمالی، بیان کرد: همچنین در کنار دوره‌های خردسالان ۳ تا ۶ سال، دوره‌های حفظ ویژه گروه سنی ۷ تا ۱۲ سال نیز برگزار می‌شود.

وی همچنین از پیچ و خم‌های فرایند تمدید مجوز و پروانه فعالیت مؤسسات گلایه کرد و گفت: مؤسسه ما به دلیل ثبت تغییرات قریب یک سال در نوبت تمدید مجوز است و حال آنکه لازم است تا دوره‌های توانمندسازی و بازآموزی ویژه مدیران مؤسسات قرآنی با آموزش مباحث مربوط به مالیات، بیمه و صدور و تمدید مجوز فعالیت مؤسسات به صورت روتین و در طی سال برگزار شود.

یادآور می‌شود، مؤسسه قرآن و عترت قاصدک آسمانی دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۱۳۹۴ تاکنون است. این مؤسسه در مکان استیجاری در دولت‌آباد، بلوار قدس، خیابان ۵۵، پلاک ۷۳ قرار دارد. والدین علاقه‌مند برای ثبت‌نام فرزندانشان می‌تواند با شماره ۳۳۷۵۰۴۴۶ تماس بگیرند. همچنین دوره‌های این مؤسسه از سوم مهرماه آغاز خواهد شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار