موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/کودک پلاس
17129
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

گلایه کودکان آبیک از نبود شهربازی در این شهر

خدیجه مافی به نمایندگی از بانوان کارمندان ادارات شهرستان آبیک گفت: شهر آبیک فاقد شهربازی است و کودکان این شهر به شهربازی نیاز دارند.

به گزارش کودک پرس ونوجوان، بانوان کارمند ادارات، مددکاران اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان آبیک و مربیان مهاد کودک شهرستان آبیک ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با مریم بیدخام مدیرکل امور بانوان و استانداری قزوین دیدار کردند.

خدیجه مافی به نمایندگی از بانوان کارمندان ادارات شهرستان آبیک در این دیدار گفت: با توجه به نیاز بانوان شهر آبیک به پارک، نیاز است که اعتباری برای پروژه پارک بانوان این شهر در نظر گرفته شود.

وی افزود: شهر آبیک فاقد شهربازی است و کودکان این شهر به شهربازی نیاز دارند.

این کارمند ادامه داد: بانوان توانمندی در عرصه ورزش در شهرستان آبیک فعالیت می‌کنند که نیاز به سالن ورزشی مناسب و مطلوب دارند و اختصاص اعتبار برای تجهیز و تعمیر سالن‌های ورزشی بانوان لازم است.

مافی اضافه کرد: با توجه به وجود آلودگی شرکت سیمان و نیروگاه شهید رجایی کارمندان از مزایای شرایط آب و هوایی نامناسب برخوردار نیستند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از کارمندان ادارات سال‌ها است که در ادارات مشغول به کار هستند اما همچنان قراردادی فعالیت کرده و خواستار پیگیر وضعیت کاری خود هستند.

مریم بیدخام مدیرکل امور بانوان و استانداری قزوین گفت: پیگیری استخدام کارمندان قراردادی ادارات موضوع کشوری بوده و برخی موضوعات از حیطه اختیاری مسؤولان استان قزوین خارج است.

وی افزود: برای پارک بانوان شهر آبیک 500 میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته که می‌طلبد مسؤولان شهرستان آبیک پیگیر جذب آن باشند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار