251420
۲۴ بهمن ۱۴۰۲
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

نابودی اسرائیل توسط جوانان و مجاهدان شجاع فلسطینی رقم خواهد خورد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نسل جدید و جوان فلسطین هراسی از رژیم کودک کش ندارد و تنها راه نجات را ایستادگی و مقاومت می داند و به یاری خداوند بزودی نابودی اسرائیل بدست باکفایت مجاهدان فلسطینی رقم خواهد خورد.

به گزارش کودک پرس ، راهپیمایی باشکوه و بی نظیر مردم استان قزوین بمناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در همه مناطق استان برگزار شد.

راهپیمایان پس از تجدید بیعت با رهبری و میثاق دوباره با شهدا در خیابان شهدای قزوین تجمع کردند و به سخنرانی فرمانده کل ارتش گوش فرادادند.

در این مراسم که آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، آیت الله تلخابی نمایتده استان در مجلس خبرگان رهبری و فرماندهان نیروهای مسلح استان نیز حضور داشتند، ۱۳۵۷ دانش اموز از مدارس قزوین سرود انقلابی همسرایان فجر را اجرا کردند.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در تجمع راهپیمایان قزوین اظهارداشت: خداوند را شاکریم که توفیق داد امروز در این روز باشکوه در راهپیمایی بزرگ جشن شکرگزاری را برگزار کنیم و سالگرد انقلاب را جشن بگیریم.

وی اضافه کرد: ۲۲ بهمن نه برای ایران و منطقه بلکه برای جهان یک نقطه عطف در تاریخ معاصر است و این انفلاب از روبدادهای تعیین کننده در قرن بیستم بشمار می رود که نظام راهبردی جهان را برهم زد و اندیشه الحادی را به چالش کشید.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآورشد: انقلاب پس از قرنها طلیعه حاکمیت الهی بر زمین را نوید داد و در پرتو آموزه های دینی اراده یک ملت ازاده و استقلال طلب را متجلی ساخت و این انقلاب در عصری بوقوع پیوست که اندیشه های غیر الهی حاکم بود و امید مستضعفان برای حکومت مظلومان به نا امیدی تبدیل شده بود.

امیر موسوی تصریح کرد: انقلاب با ارائه الگویی متکی بر اندیشه ناب اسلامی یک نظام مقتدر و مستقل را در ایران مستقر کرد و ملت نیز در پرتو آموزه های اسلام با وحدت و بگانگی تحولی وسیع در جهان آفریدند که در تاربخ ماندگار شد و بازتاب عمیقی در منطقه و جهان برجای گذاشت.

این فرمانده نظامی اظهارداشت: با وقوع انقلاب یک بار دیگر اسلام بعنوان یک قدرت تعیین کننده در جهان مطرح شد و چشم انداز تمدن نوین اسلامی و ایستادگی در برابر قدرتهای استکباری را ترسیم کرد و آغازی در بازسازی تمدن نوین جهانی و ظهور آخرین منجی و ذخیره الهی بر زمین شد.

وی با اشاره به اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: از مهمترین اهداف انقلاب عزت طلبی و استقلال طلبی در داخل و خارج و بیداری مستضعفان و ملل تحت ستم و شکل گیری جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است.

امیر موسوی اضافه کرد: منطقه غرب آسیا به دلیل ویژگی های ژئوپلوتیک و اقتصادی موقعیت ممتازی دارد لذا کشورهای این منطقه همواره مورد طمع دشمنان قرار داشته اند و یکی از راه آوردهای انقلاب احیای فلسطین و تبدیل آن به اولین موضوع جهان اسلام بود که زمینه تحقق حقوق ملت مظلوم فلسطین را نیز فراهم کرد.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ۷۵ سال است ملت فلسطین تحت ظلم رژیم صهیونیستی است و میلیونها نفر از مردم این سرزمین شهید، مجروح، زندانی و آواره شده اند و هزاران کیلومتر از خاک فلسطین اَشغال شده است و امروز درد و رنج فلسطین قلب انسانهای آزاده را به درد آورده و انسان های آزاده را متاثر کرده است.

نجات را ایستادگی و مقاومت می داند و هیچ سودی در مذاکره با رژیم صهیونیستی نمی بیند و با همه سختی ها به مقابله با این رژیم برخواسته است و رهایی فلسطین را طلب می کند.

وی اظهارداشت: مقامات غربی که ادعایشان در دفاع از دموکراسی است نه تنها علیه جنایات رژیم صهیونیستی موضع گیری و اقدام نکردند بلکه با حمایت های بیدریغ خود به تداوم جنایتها دامن زدند لذا در چنین شرایطی اقدام جدی و تاثیرگذار از سوی ملتهای آزادی خواه جهان ضروری است و با قطع شریانهای حیاتی این رژیم می توانند مانع تداوم جنایتهای این رژیم شده و داغ بدنامی را از چهره خود پاک کنند.

حضور در انتخابات موجب تقویت اقتدار نظام است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و اظهارداشت: ملت ایران و مردم قهرمان قزوین در آینده نزدیک یک رویداد مهم سیاسی، اجتماعی و انتخابات مهمی را پیش رو داریم که با توجه به وضعیت منطقه حضور پرشور شما نه تنها ایران بلکه جبهه مقاومت را تقویت و امیدوار می کند.

وی افزود: انتخابات یک عامل قدرت ساز برای نظام است و مانع توطیه دشمنان می شود و مشارکت پرشور مردم تضمین کننده حرکت نظام در مسیر پیشرفت و اقتدار خواهد بود.

امیر موسوی یادآورشد: انتخابات حلال مشکلات کشور است و تضمین کننده امنیت و منافع ملی است و بدون تردید کشور با برگزاری انتخابات در برابر تهدید دشمنان ایمن شده و مسئولان نیز با اعتماد به نفس و اقتدار بیشتری در مراودات بین المللی حضور خواهند یافت.

وی در ادامه افزود: دشمنان بدنبال کم رنگ شدن حضور مردم در انتخابات و ناامید کردن آنها هستند و کاهش مشارکت و مشروعیت زدایی و بی ثباتی از اهداف مهمی است که دشمنان آن را دنبال می کنند اما حضور همگانی در پای صندوق های رای نقشه بدخواهان را خنثی کرده و حرکت در مسیر بالندگی را شتاب خواهد بخشید.

امیر موسوی در این مراسم از قزوین بعنوان دیار مردم مخلص و مجاهدان بی ادعا و سرزمین شهیدان رجایی، بابایی و لشکری و سردار حسن پور و سید آزادگان نام برد و یاد شهدای امنیت و مدافع حرم و هزاران ایثارگر را گرامی داشت.

وی بیان کرد: حضور گسترده مردم قزوین در انقلاب و مجاهدتهای مردم در دفاع مقدس که با تقدیم هزاران شهید و جانباز و آزاده رقم خورده بر افتخار تاریخ کشورمان افزوده است.

فرمانده ارتش بیان کرد: قزوین به داشتن لشکر ۱۶ زرهی و سپاه صاحب الامر مزین شده و بسیجیان و سپاهیان خدومی دارد که امنیت را تامین کرده اند و این سرزمین جلوه گاه تاریخ دینی، فرهنگی و هنری کشور است و مردمی متدین و ولایتمدار دارد که چون نگینی در حریم صیانت از ولایت و امامت می درخشند.

در ادامه قطعنامه راهپیمایی قرائت و با تکبیر حاضران تایید شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار