250814
۲۵ دی ۱۴۰۲
حسین رجبی

تجمع بزرگ حقوقدانان استان قزوین در محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی

حقوقدانان استان قزوین در محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی تجمع کردند.

به گزارش کودک پرس ، حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین ظهر یکشنبه در تجمع بزرگ حقوقدانان استان قزوین در محکومیت رژیم کودک کش صهیونیستی این چنین اظهار کرد: مکتب کشور سرشار از ایثار و شهادت است و پیام ما به همه دشمنان این است که ما با مکتب شهدا الگو گرفتیم و با آن جلو می رویم. ما وارث مکتب شهادت و “هیهات من الذله” هستیم و معتقدیم این نهضت ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ما این مکتب را به جهان صادر کردیم، ادامه داد: امروز همه ما شاهد هستیم که مردم مسلمان در غزه با حماس، عراق با حشد الشعبی، لبنان با حزب‌الله و یمن با حوثی ها از این مکتب الگو گرفته و در مقابل استکبار جهانی ایستاده اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین با بیان اینکه نسل‌کشی‌های زیادی از جمله غزه در ادوار تاریخی جهان به دست استکبار جهانی به خصوص آمریکا و اسراییل صورت گرفته و متاسفانه این جنایات در سکوت سازمان های بین المللی رخ داده است.

رجبی با باین اینکه ما نباید از خط امام(ره)، انقلاب و مقام معظم رهبری فاصله بگیریم، بیان کرد: ما جامعه حقودانان کشور از دستگاه دیپلماسی درخواست داریم نسبت به پی گیری حقوقی نسل کشی مردم مظلوم غزه در دادگاه ها و مجامع بین المللی اقدام کنند .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین در پایان اظهار کرد: ما جامعه حقوقدانان استان قزوین آمادگی خود را برای حضور در غزه و نابودی این غده سرطانی اعلام می داریم و از مجامع بین المللی درخواست اقدام برای آتش بس فوری و محاکمه سران این جنایات را داریم.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار