248788
۲۷ مهر ۱۴۰۲
بنیاد خیریه دستان مهربان

200 کودک و 66 خانواده نیازمند تحت پوشش بنیاد خیریه دستان مهربان قرار دارند

سرپرست بنیاد خیریه دستان مهربان در استان قزوین گفت: درحال حاضر 66 خانواده نیازمند و 200 کودک تحت پوش خدمات حمایتی، معیشتی، تحصیلی و روان شناسی بنیاد قرار دارند.

به گزارش کودک پرس ،

محمد مقدم نیا سرپرست بنیاد خیریه «دستان مهربان» شعبه استان قزوین روز چهارشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری برنا ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این بنیاد اظهارداشت: بنیاد خیریه دستان مهربان فعالیت خود را در کشور از سال 86 آغاز کرده و هم اکنون با افتتاح بیست شعبه در مسیر خدمت رسانی به نیازمندان و جامعه هدف تلاش می کند.

وی افزود: این بنیاد در استان قزوین هم فعالیت خود را از سال 1400 آغاز کرد و امروز توانسته ایم با حضور افراد خیر و نیکوکار و حامیان مالی خود افراد نیازمند را تحت پوشش خدمات معیشتی، مالی و غیر نقدی قرار دهیم.

مقدم نیا تصریح کرد: در سال گذشته تعداد 56 خانوار نیازمند تحت پوشش خدمات این بنیاد قرار گرفتند و امروز با توسعه فعالیتها توانسته ایم 66 خانواده و 200 کودک را تحت حمایت خود قرار دهیم.

وی اظهارداشت: تاکنون 3 هزار حامی نیکوکار با بنیاد «دستان مهربان» همکاری می کنند و توزیع سبد کالا شامل اقلام ضروری مانند برنج، روغن، حبوبات، مواد پروتئینی، مواد شوینده و بهداشتی به صورت ماهانه میان نیازمندان توزیع می شود.

سرپرست بنیاد خیریه «دستان مهربان» شعبه استان قزوین یادآورشد: آموزش تحصیلی و دو زبان خارجی برای کودکان خانواده های جامعه هدف و ارائه مشاوره های روان شناسی از دیگر فعالیتهای این بنیاد خیریه در استان قزوین است.

مقدم نیا اظهارداشت: بنیاد دستان مهربان مهمترین اولویت خود را در کنار تامین معیشت مردم به علم آموزی کودکان اختصاص داده که در سطح کشور از سال 98 تاکنون 20 مدرسه زنجیزه ای کلید خورده و 4 باب مدرسه نیز کلنگ زنی شده و تاکنون 12 مدرسه نیز افتتاح شده و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: در مراغه هنرستان 16 کلاسه و در کرمانشاه مدرسه هوشمند احداث شده و این رویکرد درمناطق محروم ادامه دارد.

این مسئول بیان کرد: با شناسایی خانواده های نیازمند نسبت به تحت پوشش قرار دادن آنها اقدام کرده ایم و رسیدگی به بیماران نیازمند، تحصیل فرزندان مددجو، زنان سرپرست خانوار در اولویت های این بنیاد قرار دارد.

راه اندازی واحد آیندگان در بنیاد دستان مهربان شعبه قزوین

مقدم نیا در ادامه گفت: در صددیم بزودی واحد آیندگان بنیاد دستان مهربان را در قزوین راه اندازی کنیم تا کودکان نیازمند کمتر از هفت سال تحت پوشش خدمات این مرکز قرار گیرند.

وی اضافه کرد: این کو.دکان تحت پوشش تحصیلی و علمی قرار می گیرند و سرویس رفت و آمد نیز برای آنها پیش بینی خواهد شد.

سرپرست بنیاد خیریه دستان مهربان در استان قزوین از خیرین خواست کمک های نقدی، جنسی و معنوی خود را از این مرکز دریغ نکنند وو افزود: شماره کارت 6104337325552048 برای واریز وجوه نقدی اختصاص یافته و شهروندان می توانند ضمن تماس با شماره تلفن 33692422 – 028 برای همکاری و حمایت اقدام کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار