168700
۱۰ مرداد ۱۳۹۷
همزمان با برگزاری کلاس‌های تابستانی؛

طرح بازدید و نظارت از کانون‌های مساجد گیلان آغاز شد

سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان از آغاز طرح بازدید و نظارت از کانون‌های مساجد استان همزمان با برگزاری کلاس‌‌های تابستانی خبر داد و گفت: بیش از ۶۰ هزار نوجوان و جوان گیلانی در کلاس‌های تابستانی مساجد استان شرکت کردند.

به گزارش کودک پرس ، حسن وحدتی پور، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان اوقات فراغت را فرصت مناسبی برای شناسایی استعدادهای بالقوه نوجوانان دانست و گفت: همزمان با تابستان امسال ۹۰۰ پایگاه تابستانی در مساجد استان دایر و در حال خدمات رسانی به اصحاب مساجد است.

وی ادامه داد: ۶۰ درصد کلاس‌های تابستانی در مساجد شهری و ۴۰ درصد در مساجد روستایی دایر شده است.

 

وحدتی پور با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با کانون‌های مساجد جهت برگزاری کلاس‌های تابستانی تصریح کرد: همچنین تفاهم‌نامه همکاری با ۱۸ ادارات دولتی و غیردولتی جهت استفاده از ظرفیت‌ها منعقد شده است.

وی با اشاره به حضور بالغ بر ۶۰ هزار نوجوان و جوان گیلانی در کلاس‌های تابستانی مساجد استان افزود: چهار هزار مربی در برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت با کانون‌های مساجد استان همکاری می‌کنند.

 

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از نظارت بر کلاس‌های تابستانی کانون‌های مساجد خبر داد و بیان کرد: نظارت بر فعالیت‌ها و کلاس‌های تابستانی از اولویت‌های سال جاری است که در این راستا طبق زمانبندی ارائه شده کانون‌ها به دبیرخانه کانون‌های مساجد، کارشناسان دبیرخانه در کانون ها حضور یافته و بر روند چگونگی برگزاری کلاس‌ها نظارت می‌کنند.

وی بازدید از کانون‌ها و دیدار با اعضای کانون را موجب انگیزه بیشتر برای فعالان کانون دانست و بیان کرد: تشویق، ترغیب و تقویت فعالان مساجد، بررسی نقاط ضعف و قوت فعالیت کانون‌ها، ایجاد انگیزه و رغبت بیشتر در کانون‌ها از اهداف طرح نظارت بر کانون‌های مساجد استان است.

 

وحدتی‌پور با اشاره به فعالیت‌های مختلف قرآنی، فرهنگی، هنری، مذهبی در کانون‌های مساجد اظهار کرد: برپایی همایش مشاوره خانواده و فرزندپروری، کلاس‌های مهارت‌افزایی و کارآفرینی، جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری، از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد در تابستان است.

 

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار