167765
۰۶ مرداد ۱۳۹۷
رئیس هیأت تنیس روی میز استان البرز مطرح کرد؛

کسب مقام سوم مسابقات بزرگ‌سالان کشور توسط نوجوان البرزی/ پدر نخبه ورزشی در کسوت مربیگری

رئیس هیأت تنیس روز میز استان البرز گفت: نوجوان البرزی ۱۶ ساله موفق به حضور در مسابقات رده‌بندی بزرگ‌سالان شده و توانست مقام سوم را کسب کند.

به گزارش کودک پرس ، علیرضا حجازیان گفت: آرین غفاری نوجوان 16 ساله البرزی که بیش از 12 سال در ورزش تنیس سابقه فعالیت دارد، موفق شد برای نخستین بار در سطح کشور شگفتی‌ساز شود.

وی افزود: این نوجوان البرزی در سال گذشته نیز موفق شده بود در مسابقات کشوری جوانان که به میزبانی استان قزوین برگزار شد، رتبه نخست را از آن خود کند، همچنین در سال جاری نیز، با تلاش بی‌وقفه خود در تور مسابقات بزرگ‌سالان تنیس کشور مقام سوم را کسب کرد.

رئیس هیأت تنیس روی میز استان البرز تصریح کرد: این کسب مقام برای نخستین بار در طول تاریخ کشور اتفاق افتاده است و این نوجوان با 16 سال سن موفق شد، در رده‌بندی بزرگ‌سالان رقابت کند.

 

حجازیان ادامه داد: آرین غفاری از استعدادهای ناب استان البرز است که می‌تواند باعث شگفتی‌های بیشتر در سطح آسیا و حتی بین‌الملل شود.

 

وی با اشاره به اینکه پدر آرین غفاری پیش‌ازاین به‌عنوان مربی گروه ملی تنیس روی میز فعالیت داشته است، اظهار کرد: وی در حال حاضر به‌عنوان مربی آرین فعالیت می‌کند و استفاده از تجربه پدر یکی از رموز موفقیت این نخبه ورزشی در البرز به شمار می‌آید.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار