موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
155177
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

تولید ۴۰ رمان با رویکرد معارفی و اجتماعی برای کودک و نوجوان

مدیر بازرگانی انتشارات محراب قلم با اشاره به انتشار ۷۳ اثر جدید، اظهار کرد: ۴۰ اثر از این مجموعه، رمان معارفی و اجتماعی است که برای کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

به گزارش کودک پرس ، خسرو رحمت‌الهی، مدیر بازرگانی انتشارات محراب قلم اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون ۷۳ عنوان چاپ اول داشته‌ایم که برای نخستین بار به بازار عرضه می‌شوند. بیش از ۴۰ عنوان از این آثار، رمان نوجوان هستند.

وی گفت: کتاب‌های علمی نیز برای گروه سنی کودک و نوجوان داریم که شامل ۵ عنوان اثر است و باقی آثار در قالب رمان و داستان برای این گروه سنی منتشر شده‌اند.

رحمت‌الهی در این باره که چرا محراب قلم طی چندین دوره متوالی به عنوان ناشر برگزیده حوزه کودک و نوجوان انتخاب شده است، اظهار کرد: سعی ما آن بوده است که به صورت حرفه‌ای کار کرده و با نیازسنجی از مخاطبان این کتاب‌ها را تولید کنیم.

 

وی افزود: تلاش می‌کنیم که حرف جدید و کتاب تازه‌ای برای مخاطبان در طول زمان داشته باشیم و شاید همین موضوع سبب شده است که از برندهای کتاب در حوزه کودک و نوجوان باشیم.

 

رحمت‌الهی همچنین از کتاب‌های «صورت زخمی»، «‌راز گنجینه برج»، «قصه‌های دوستی» برای خردسالان و کودکان و «‌کاش یکی قصه‌اش را به من می‌گفت» از آثار پرفروش در حوزه رمان این انتشارات طی ایام برپایی نمایشگاه کتاب تهران بوده است. همچنین دایرةالمعارف‌های بدن،‌ اینترنتی علوم و خردسال از پرفروش‌ترین آثار علمی محراب قلم به شمار می‌آید.

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار