129331
۰۳ دی ۱۳۹۶
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

یسنای دوساله فعلاً از مرگ حتمی نجات یافت

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: کودک دوساله‌ای که قربانی کودک‌آزاری پدرمعتادش شده بود، فعلاً از مرگ حتمی نجات یافته است.

به گزارش کودک پرس ، فاطمه نوروزیان اظهارکرد: طبق پیگیری‌ها و تلاش تیم پزشکی، یسنا که ۲۶ آذرماه توسط پدر معتادش از ناحیه شکم دچار آسیب شده بود، فعلاً از مرگ حتمی نجات یافت.

وی افزود: شرایط جسمی یسنا بعد ازعمل جراحی که بر روی روده او انجام شد، بهتر شده، هرچند که روده باریک خود را ازدست داده است. در حال حاضر سطح هوشیاری‌ این کودک 9 بوده و باید به ۱۵ برسد و این ضریب امید به بهترشدن شرایط او را بالا برده است اما با توجه به شدت جراحات وارده نمی‌توان به‌طور قطعی زنده ماندن وی را تضمین کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: این کودک اکنون در بیمارستان کودکان بندرعباس تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد. متأسفانه از دست دادن روده باریک مشکلاتی را برای یسنا به وجود آورده که شرایط جسمانی‌اش را تهدید می‌کند اما به‌طور شبانه‌روزی تحت مراقبت تیم پزشکی قرار دارد و امیدواریم که شرایط جسمی‌اش بهتر شود.

 

 

گفتنی است 26 آذرماه پدر یسنا که به شیشه اعتیاد داشت در غیاب مادر کودک با چاقو اقدام به ضرب وجرح و زخمی نمودن یسنای دوساله نمود که در حال حاضر در بازداشت به‌سر می‌برد و طبق اظهارات دادگستری هرمزگان این پرونده خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار