123988
۱۳ آذر ۱۳۹۶
مسجد جامعی در اختتامیه جایزه سپیدار:

اتاق کودک در سرای محلات تهران تاسیس می‌شود

مسجد جامعی گفت: در سرای محلات اتفاقات خوب و ویژه‌ای در حوزه کودک و نوجوان می‌افتد و اتاق‌هایی ویژه کودکان و نوجوانان تاسیس می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، اختتامیه سومین دوره جایزه سپیدار عصر دیروز با حضور صالحی امیری، قائم مقام شهردار، نوش آفرین انصاری، اقبال زاده، مصطفی رحماندوست و جمعی از نویسندگان و شاعران کودک و نوجوان در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون برگزار شد.

احمد مسجدجامعی، عضور کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در این مراسم گفت: برگزاری جشنواره سپیدار اقدام خوبی است. در طول دوسال آثار رسیده به این جشنواره 5 برابر شده است که این مساله قابل تحسین است. در سال‌های قبل این مراسم محدودتر و با حضور مسئولان کمتری بود. امسال شاهدیم که مسئولان بیشتری در این جشنواره شرکت دارند.

مسجد جامعی با بیان اینکهاین مراسم برایم شیرین است، عنوان کرد: آقای صالحی امیری در مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران امروز قول‌های خوبی دادند و ما هم به اجرایی شدن این قولها کمک می کنیم.مساله پرداختن به محیط‌زیست امروزه فراگیر شده و مهمتر اینکه دسترسی به ادبیات ، شعر، هنر و معلم‌های خوب در سراسر ایران به گونه ای است که شاهد شکوفایی استعدادها در نقاط کشور هستیم.

مسجد جامعی تصریح کرد: باید علاوره بر فرهنگسازی قدم‌های مهمی در حوزه اجرایی برداشته شود. امروز با آقای صالحی امیری تفاهم کردیم در سرای محلات اتفاقات خوب و ویژه‌ای در حوزه کودک و نوجوان بیفتد و اتاق‌هایی ویژه کودکان و نوجوانان تاسیس شود. امیدواریم سال آینده آقای عموزاده خلیلی به عنوان مشاور آقای صالحی امیری در حوزه کودکان گزارشی از ایجاد این اتاق‌ها در همه محله‌های تهران ارایه دهند.

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار