251734
۰۷ اسفند ۱۴۰۲
امیر مشهدی عباس

۱۷۰ نمایش در طول برگزاری جشنواره تئاتر کودک در اردکان اجرا شد

امیر مشهدی عباس، صبح یکشنبه در مراسم اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک به میزبانی شهرستان اردکان اظهار کرد: در طول برگزاری جشنواره، ۱۷۰ اجرا در ۱۰ سالن توسط ۴۵۰ داخلی و خارجی اجرا شد.

به گزارش کودک پرس ، امیر مشهدی عباس، صبح یکشنبه در مراسم اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک به میزبانی شهرستان اردکان اظهار کرد: در طول برگزاری جشنواره، ۱۷۰ اجرا در ۱۰ سالن توسط ۴۵۰ داخلی و خارجی اجرا شد.

وی یادآور شد: ۹ کارگاه آموزشی برای انتقال تجربه و دانش به منظور ایجاد و تقویت خلاقیت برای هنرمندان و دست اندرکاران برگزاری جشنواره برگزار شد.

مشهدی عباس ضمن قدردانی از میزبانی خوب مردم استان یزد و شهرستان اردکان از مهمانان این جشنواره بیان کرد: یکی از اتفاقات خوب این جشنواره، اجرای نمایش در مناطق محروم استان یزد بوده است.

جشنواره تئاتر کودک نشاط را برای مردم یزد و اردکان به ارمغان آورد

معاون استاندار یزد نیز در این مراسم، جشنواره بین المللی تئاتر کودک را جشنواره‌ای فاخر دانست و از اینکه یزد افتخار میزبانی از این جشنواره را داشت، ابراز خرسندی کرد.

علی اکبر عزیزی عنوان کرد: هزار و ۲۰۰ اثر این جشنواره توانست در طول ۶ روز، شادی و نشاط را به مردم شهرستانهای اردکان، میبد و یزد هدیه کند و این ویژگی از اتفاقات خوبی است که این جشنواره در استان یزد رقم زد.

وی عنوان کرد: استاندار یزد اهتمام جدی برای برگزاری این جشنواره در اردکان داشت زیرا اردکان مهد هنر در کشور و استان یزد است و برگزاری این جشنواره افتخاری بود که نصیب استان یزد شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار