250398
۰۹ دی ۱۴۰۲
ادبیات و کتاب

رونمایی از کتاب‌های «زاینده‌رود ایران» در جشنواره «شهر من»

دبیر اجرایی جشنواره شعر و داستان کودک و نوجوان شهروندی گفت: در افتتاحیه و اختتامیه این جشنواره شاهد رونمایی از کتاب‌هایی با موضوع زاینده‌رود ایران هستیم.

به گزارش کودک پرس ، اختتامیه چهارمین جشنواره شعر و داستان کودک و نوجوان شهروندی «شهر من» برگزار شد.

در این رویداد سید مهدی سجادزاده، رئیس اداره توسعه فرهنگ شهرداری اصفهان اظهار کرد: امسال و در چهارمین ایستگاه این رویداد شاهد اتفاقات متفاوت و مبارکی بودیم که آخرین آن امروز اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: در این دوره هویت مستقلی برای جشنواره تعریف و از نماد جشنواره پرده برداری شد؛ همچنین در افتتاحیه و اختتامیه آن شاهد رونمایی از کتاب‌هایی با موضوع زاینده رود ایران هستیم که نقطه اتصال شروع و پایان آن بخش ویژه این دوره از جشنواره با موضوع زاینده رود بود.

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره شعر و داستان کودک و نوجوان شهروندی «شهر من» تصریح کرد: از فعالیت‌های این دوره می‌توان به برگزاری کارگاه‌های ویژه برای بخش‌های شعر و داستان و دو بزرگداشت از دو فرد بزرگوار برای ارج نهادن به زحمات آنها اشاره کرد.

وی افزود: امروز در نقطه پایانی این ضیافت با امید به آینده این مرز و بوم و تربیت نسل خلاق برای تحقق شعری زیست پذیر و پایدار اختتامیه را برگزار خواهیم کرد.

آثار برگزیده به مجله رشد آموزش و پرورش راه یافتند

در ادامه سعید معتمدی دبیر علمی چهارمین جشنواره شعر و داستان کودک و نوجوان شهروندی «شهر من» اظهار کرد: این اتفاق هنری بدون حضور و مشارکت مدیریت شهری، شرکت کنندگان و دوران آن رقم نمی‌خورد.

وی با بیان اینکه جشنواره شعر و داستان کودک و نوجوان به ایستگاه چهارم خود رسید، ادامه داد: یک حرکت هرچقدر هم کوچک باشد، زمانی که تداوم یابد برکات آن نیز افزایش و گسترش خواهد یافت.

دبیر علمی جشنواره با اشاره به کم‌نظیر بودن هدف این اتفاق در کشور تصریح کرد: این جشنواره از روز اول طراحی شد تا محصولات و نوشته کودکان تبدیل به کتاب شده و به دست مخاطبان آن برسد.
وی افزود: بیش از ۲۰۰ عنوان در سه دوره قبل به چاپ رسید و برخی از آنها نیز با سپری کردن مراحلی اجازه ورود به مجله رشد آموزش و پرورش را پیدا کردند.

معتمدی با بیان اینکه در تولید محصولات فراتر از چاپ کتاب رفتیم، گفت: محصولات و حلقه‌های ارزشی‌ای که قابلیت تبدیل به ویژگی‌های تصویری، انیمیشن، نماهنگ و از این قبیل موارد را دارند به مرحله تولید رفته و پس از آن در حلقه بعدی به دست مخاطبان خود خواهد رسید.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار