180434
۱۸ مهر ۱۳۹۷

استقبال جوانان و نوجوانان از طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد لرستان

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان با اشاره به شرکت بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ جوان و نوجوان در برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد، گفت: جوانان و نوجوانان از برنامه‌های کانون‌های مساجد استقبال خوبی دارند.

به گزارش کودک پرس ، محمد ابدالی پور، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان در جمع خبرنگاران، گفت: طرح غنی سازی اوقات فراغت هر ساله در کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در طول سال برنامه های متنوع و برای اقشار مختلف در کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود، افزود: با توجه به رویکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد در جذب جوانان، هرساله جوانان و نوجوانان از برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استقبال می کنند.

ابدالی پور اظهار داشت: جذب جوانان و نوجوانان به مسجد، مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان، بصیرت افزایی و کشف استعداد ها از مهم ترین اهداف کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

شرکت بیش از 17 هزار نفر در برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد لرستان

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به برگزاری اوقات فراغت در تعداد 100 کانون فرهنگی هنری مسجد در استان، افزود: بیش از 17 هزار و 626 نفر در طرح اوقات فراغت کانون های مساجد لرستان شرکت کرده اند.

ابدالی پور اظهار داشت: بیش از 6 هزار و 500 نفر از شرکت کنندگان در برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان جوان و بوده اند.

وی تصریح کرد: براساس آمار اعلام شده تعداد 684 کودک، دو هزار و 963 نوجوان، یک هزار و 717 جوان و 915 بزرگسال در این برنامه های شرکت داشته اند.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به گزاری دوره های آموزشی، ورزشی، فرهنگی، مسابقات اردوهای درون استان و برون استانی در طول اوقات فراغت، گفت: بیش از دو هزار و 350 نفر در اردوهای سیاحتی و زیاتی درون و برون استانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان شرکت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه کلاس های آموزشی قرآن و احکام در همه کانون‌ها دایر شده است، افزود: مابقی کلاس‌ها متناسب با نیاز هر منطقه در پایگاه‌های اوقات فراغت مساجد برگزار شده است.

ابدالی پور، بیان کرد: تلاش می شود در قالب کلاس های قرآنی، دینی، فرهنگی وهنری کارکردهای مسجد محور احیا شود.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، اظهار کرد: مراسم اختتامیه اوقات فراغت کانون‌های مساجد پنجشنبه، 26 مهر با حضور مسؤولان و اعضای کانون در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد خرم آباد برگزار می شود.

وی بیان کرد: در این مراسم از برترین‌های طرح اوقات فراغت شامل کانون‌های فرهنگی و هنری و ائمه جماعات و اعضای کانون و کتابداران تجلیل خواهد شد.

منبع: رسا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار