252247
۲۸ اسفند ۱۴۰۲
تغذیه مادر و کودک

پنج هزار مادر و کودک لرستانی مشمول دریافت سبد تغذیه رایگان هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: پنج هزار و ۱۷۸ مادر و کودک در این استان مشمول طرح دریافت سبد تغذیه رایگان هستند.

به گزارش کودک پرس ، سید فرهاد ناصری نیا روز یکشنبه افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی براساس ماده ۲۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مکلف است با معرفی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و بنیاد مستضعفان، سبد تغذیه رایگان را به مادران باردار، شیرده و دارای کودک زیر پنج سال نیازمند تخصیص دهد.

وی اظهار داشت: در این راستا افراد نیازمند پس از شناسایی مشمول دریافت خدمات سبد تغذیه و بسته بهداشتی رایگان به صورت ماهانه می شوند.

وی گفت: در این خصوص سه هزار و ۱۲۵ مادر دارای فرزند شیرخوار توسط دانشگاه علوم پزشکی معرفی شده است که ماهانه چهار میلیون ریال کالابرگ خرید اقلام پروتئینی، لبنیات و حبوبات را دریافت می کنند.

ناصری نیا تصریح کرد: همچنین به منظور رفع سوء تغذیه کودکان زیر پنج سال دهک های یک تا پنج نیز کالابرگ ۱۰ میلیون ریالی و کودکان دهک پنج تا هفت کالابرگ ۶ میلیون ریالی تعلق می گیرد که در این راستا نیز ۲ هزار و ۵۳ کودک در استان مشمول هستند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار