180029
۱۶ مهر ۱۳۹۷

کتابخانه‌های چهارمحال و بختیاری میزبان ۹۸ برنامه است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته ملی کودک و نوجوان ۹۸ ویژه برنامه در کتابخانه‌های استان اجرا می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، فرهاد خلیل مقدم افزود: برگزاری جشن های ویژه کودک و نوجوان، کارگاه آموزشی ویژه مادران برای تربیت کودکان خلاق، احیای بازیهای بومی مناطق مختلف استان، خاطره گویی کودکان، نشست های جمع خوانی کتاب و روز بادبادک ها از جمله این برنامه هاست.
وی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان را از مهمترین اهداف اجرای این برنامه ها عنوان کرد و گفت: کودکان همزمان با هفته ملی کودک و نوجوان بصورت رایگان به عضویت کتابخانه ها پذیرفته می شوند.
مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری، تعداد کتابخانه های عمومی این استان را 52 باب عنوان کرد و تصریح کرد: 40 باب از کتابخانه های استان دارای بخش مستقل کودک هستند و در سایر کتابخانه ها نیز بصورت بخش جنبی قرار دارد.
خلیل مقدم ، تعداد اعضای فعال کتابخانه های عمومی استان را بیش از 38 هزار نفر اعلام کرد و افزود: حدود نیمی از این اعضا کودکان، جوانان و نوجوانان هستند.

 

ویژه برنامه ای گرامیداشت هفته ملی کودک و نوجوان با شعار «آینده را باید ساخت» و با رویکرد آموزه های عاشورا از 14 تا 20 مهرماه اجرا می شود.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار