251823
۱۱ اسفند ۱۴۰۲
چهارمحال و بختیاری

بانوی نویسنده چهارمحال و بختیاری برگزیده جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان شد

بانوی نویسنده و شاعر چهارمحال و بختیاری در بیست‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان، عنوان برگزیده بخش نمایشنامه‌نویسی را به دست آورد.

به گزارش کودک پرس ، معاون فرهنگی و رسانه‌ای این اداره کل گفت: سمیرا سلیمانی نویسنده جوان استان با نمایشنامه «وای خدا جون برف میاد» توانست در جمع برترین‌های بیست‌و‌هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در اردکان قرار گیرد.

حجت‌الله شیروانی با بیان اینکه در این دوره از جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ۲۲۶ نمایشنامه شرکت داشت و ۱۷ اثر از جمله نمایشنامه «وای خدا جون برف میاد» به مرحله پایانی راه‌ یافت، افزود: سلیمانی در کنار چهره‌های فعال تئاتر و نویسندگی همچون مجید بور بور، احسان جانمی و حسین ملکی به عنوان برگزیده بخش نمایشنامه‌نویسی انتخاب و معرفی شد.

وی تصریح کرد: این نویسنده و شاعر استانی در دوره‌های پیشین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان نیز به عناوین برتر نمایشنامه‌نویسی دست یافته است و تاکنون بیش از 14 عنوان ملی و بین‌المللی در کارنامه هنری و ادبی خود دارد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از چهارمین جشنواره ملی «شهر من» که در دی‌ماه امسال در اصفهان برگزار شد به عنوان یکی از آخرین جشنواره‌هایی نام برد که سلیمانی در آن موفق به کسب مقام‌های برتر شده است.

شیروانی یادآور شد: این بانوی هنرمند در جشنواره شهر من، سه مقام برتر در بخش‌های داستان هفت تا 9 سال، داستان نوجوان و شعر نوجوان را به خود اختصاص داد.

گفتنی است، بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با بیش از ۱۷۰ اجرا در ۱۰ سالن نمایشی و با حضور ۴۵۰ هنرمند داخلی و خارجی از هفت کشور جهان روزهای یکم تا ششم اسفند در شهر اردکان برگزار شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار