173197
۰۶ شهریور ۱۳۹۷

حسن یزدانی به نفع کودک بی سرپرست انصراف داد+ تصاویر

در سالروز تولد جهان پهلوان تختی جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان و مسئولان فدراسیون کشتی با حضور در سرای نور نوجوانان طلوع از کودکان بی‌سرپرست و نجات یافته از اعتیاد، بازدید کردند و یک روز را در کنار آنها سپری کردند.

به گزارش کودک پرس ، در سالروز تولد جهان پهلوان تختی جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان و مسئولان فدراسیون کشتی با حضور در سرای نور نوجوانان طلوع از کودکان بی‌سرپرست و نجات یافته از اعتیاد، بازدید کردند و یک روز را در کنار آنها سپری کردند.

مشتاقی عضو شورای فنی، علیرضا کریمی، حسن یزدانی، پرویز هادی، حبیب‌الله اخلاقی و رضا لایق (دبیر فدراسیون) در این بازدید حضور داشتند و با جمعی از کودکان بی‌سرپرست گفت‌و‌گو کردند.

در این بازدید تعدادی از بچه‌های بی‌سرپرست با پوشیدن دوبنده کشتی که علاقه شدیدی هم به کشتی داشتند در حضور قهرمانان و مسئولان فدراسیون کشتی با یکدیگر کشتی گرفتند.

 

یکی از کودکان بی‌سرپرست در حضور قهرمانان حریف طلبید که حسن یزدانی اعلام آمادگی برای گرفتن کشتی با او کرد ولی وقتی آماده کشتی‌گرفتن شد، انصراف داد و با خنده به آن کودک گفت تو قهرمانی.

در ادامه بازدید قهرمانان و مسئولان فدراسیون از ساختمان این مجتمع و طبقات و امکانات آن بازدید کردند و ناهار را در کنار آنها صرف کردند.

 

تصاویر مربوط به ملاقات حسن یزدانی و قهرمانان کشتی با کودکان بی سرپرست

 

 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار